Gå til innhold

November: Babysvømming


Storebror & Lillebror

Anbefalte innlegg

Når kan man begynne med det? Noen som har begynt?

Her skal pappaen få lov til å ta babysvømminga :) Og det er jo like greit, i og med at kroppen min ikke egner seg for bikini på en stund... Men jeg blir nok med første gangen likevel, vil jo gjerne se hvordan lillegull liker seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi går på det!!

 

de må være 8 uker for å begynne, Amalie var ca 9 uker da hun begynte. hun er litt mer vinglete enn de andre barna da stakkar.. hihi men velig artig.

 

vi går på selungene.no på ammerudhjemmet i Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan vi jo bare melde oss på da :) Han er 9 uker nå. Blir moro å se hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin hjemmeside! Og så nydelig jente :) Jeg fikk ikke opp noen bilder på babysvømming, men så jo det fine du hadde på startsiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å drive skremselspropaganda, men babysvømming har vist seg å disponere for astma.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det visste jeg ikke! Men det er kanskje spesielt hvis babyen allerede er ekstra disponert? Ingen i min eller sambos familie har astma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer mellom de forskjellige arrangørene hva de krever, så må vel nesten bare forhøre deg.

Vi begynte da tulla var 7 uker, og har vært der 2 ganger nå. Veldig kos :o)

Storesøster var over 6 mnd da hun begynte, og hadde selvfølgelig mye mer glede av det da. Nå koser vi som sagt mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...