Gå til innhold

Jeg sa til typen at jeg trodde jeg var gravid

Anbefalte innlegg

Dette var på 1. april i fjor (rett over midnatt og vi hadde drukket litt). Jeg sa at jeg skulle hatt mensen for 1 uke siden og at jeg ikke kjente noe menstegn. Vi var på vei hjem fra byen og han sa ingen ting på 10 minutter. Da klarte jeg ikek å holde meg mer og sa at det var en aprilspøk. Han ble både sur og glad på en gang. Men den tausheten jeg fikk da jeg sa det, den skremte meg litt. Han sa at han ikke fant ut hva han skulle si for han følte at han kom til å si noe galt og dermed såre meg.

Huff, at det skal være et så sårt tema. Unger skal jo være noe bra, noe man skal glede seg til. Ikke noe man gruer seg til. Jeg skjønner jeg var temmelig bortskjemt med ex'en som nesten ikke kunne vente med å få barn (noe han nå har med sin nye samboer). Jeg syntes bare han var litt masete, men også søt. Nå skulle jeg ønske sambo hadde bare litt av de samme tankene.

For å si det sånn, jeg kommer ikke til å spøke med det temaet på en god stund...

Fortsetter under...

Så dumt at han reagerte sånn da. Håper han har modnet litt og ikke reagerer sånn hvis du blir gravid nå. Litt bekymret for hvordan sambo vil ta det hvis jeg blir gravid. Men da jeg trodde jeg var det for ca ett år siden, sa han at dette skal vi klare og at vi kommer til å bli verdens beste foreldre. Så håper han reagerer sånn hvis jeg blir gravid nå.

Typisk at ex'en din var helt klar for å få barn, men ikke han du vil ha barn med. Håper at samboeren din snart får litt av de samme tankene som han.

Uff, stakkar... Minner litt om sambo da jeg fortalte jeg var gravid... Han snakket nesten ikke til meg på par dager og når han først gjorde det så var det om alt annet enn graviditeten...

Hehe, stakkar...

Men ikke gøy å få den reaksjonen nei..

Han kommer snart etter skal du se=o)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...