venus Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Min gutt på 9 mnd har nesten sluttet med puppen. Vil ikke ha annet enn kanskje kvelden og på morgenen. Men det er jo nesten ikke noe melk igjen. Trodde at når jeg ammet, selv om det ikke er så ofte så skulle det fylles opp, men det gjør det ikke. Er det sånn hos dere som ikke ammer så ofte lenger?
snull Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Ja, kan jo ikke si at jeg har spreng akkurat da Hun er 8 1/2 mnd og vil bare ha morgen og kveld(noen gang på natten også)(er syk nå, så nå er det kun pupp som teller igjen ) ! Tror nok "lagrene" fylles opp , så lenge de blir tømt...., men jeg tror jeg skulle ha gått veeeldig lenge for å få spreng. Kan kjenne at det er litt mer "fylde" når kveld og morgen nærmer seg enn midt på dagen..... Kan du høre at han svelger unna da?
venus Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2007 Hører han svelger men det er liksom ikke så mye han svelger for det er jo lite å svelge tydeligvis. Synes nesten ikke jeg merker forskjell på puppene, det er og blir nesten tomt. Prøver å pumpe en gang på dagen, men synes ikke dette har hjulpet på produksjonen heller. Kanskje kroppen min er ferdig med å produsere melk? Takk for svar. Får bare fortsette å gi det han vil ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå