Gå til innhold

Hva skal dere ha på i dåpen?


Yana

Anbefalte innlegg

Bunaden er for liten. Jeg bruker klær i størrelse 48. Er det noen som har gode tips til hva jeg kan ha på meg? Vil ned i vekt men tviler på at jeg krymper så mange størrelser til slutten av mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du kan kjøpe deg en svart penbukse og en fin overdel? Regner ikke med å få på meg bundaden min jeg heller, puppene mine har jo eksplodert i størrelse... dessuten er det 10 kg ammetillegg som jeg ikke regner med forsvinner... Håper at endel av dem er borte innen dåpen!! DET MÅ DE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får på meg bunaden,men tenker at det blir veldig slitsomt å ha på seg når jeg skal amme, så her blir det et fint skjørt og en fin overdel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke helt hva jeg skal ha på... blir vel det antrekket som jeg får på meg og som det er lettest å få puppen ut av regner jeg med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det bunad, selv om det blir tungvint med amming. Må også legge ut belte fordi jeg sliter med endel kilo etter graviditeten enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ha på meg en lang ulltopp/kjole med strømpebukse under og støvlettene mine om de passer og om jeg finner de... Ikke no stress her i gården..ganske uformell dåp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...