Gjest Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 ??? Utrolig hvor mye "rart" man kan lure på, når man er anonym...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Definer tynn/bred fitte... Skjønner ikke helt hva du mener... Har kanskje sett for få underliv til å forstå?
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Noen har tynn tiss.. smal. Noen har bred. Sikkert det HI mener????
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Hæ? tynn tiss? kjønnslepper eller? hele greia eller? åpninga eller? nei, jeg har nok sett for få underliv til å se for meg hva en tynn tiss er...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Jeg mener ikke hullet, men leppene og det over.
Ma-i Skrevet 23. januar 2007 #9 Skrevet 23. januar 2007 Om man har tynne eller brede kjønnslepper har ingenting å si. Det som er viktigere er størrelsen på bekkenet, hjelper ikke å være brei utenpå om man er for trang innvendig vettø! Ellers så er alt det myke vevet i underlivet svært tøyelig. Og man kan ikke se utenpå noen om de vil ha det lett eller ei for å føde. Dessuten får alle litt bollemus i slutten av svangerskapet, da de bløte delene hovner opp pga hormoner og ekstra blod i kroppen blant annet. Dessuten tror jeg ikke flestparten har sett så mange at de kan si noe om det ene eller andre. Om man ikke driver med noe der man får se en del da.
junijente_med_3søte Skrevet 23. januar 2007 #10 Skrevet 23. januar 2007 Ja, det er størrelsen på bekkenet som avgjør om en evt er for "trang". Skjedeåpningen klipper jordmora evt opp...........
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #11 Skrevet 23. januar 2007 vel...om leppene er jo tynne til vanlig blir de jo ofte en del større når man er kåt....
☆Pacific sunset☆ Skrevet 24. januar 2007 #12 Skrevet 24. januar 2007 Jesus!!! hahaha hva slags spørsmål er det da?? Om det har noe å si for fødselen?? HALLO!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #13 Skrevet 24. januar 2007 Kan ikke være særlig moden i toppen når et sånt spørsmål stilles.. eller formuleres på en slik måte.. Grow up! -Skal du ikke bli mor??
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #14 Skrevet 24. januar 2007 MÅ bare være skrevet av et perverst hannkjønn som har registrert seg her. Synes ikke sånt språkbruk hører hjemme her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå