Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Min datter er nå 7 uker, jeg kjøpte klær til henne før hun ble født og nå ettrer, både til brukt nå, og senere i str. 68-80 og sånt. er det bare jeg som savner sparkebukser. Det er ekstremt lite sparkebukser i vanlige butikker. Det har stortsett vært todelt. alle gavene hun har fått have 80 % vært to delte. Noen flere enn meg som svner utvalg i sparkebukser
komplett familie Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 savner sparkebukser ja... har kjøpt noen på babybutikk - katvig (dansk merke) , ellers er det ikke mye fint å velge imellom!!! Har kjøpt noen på kjedebutikker, men skulle ønske det var mer å velge blandt, for det er jo mest praktisk med sparkebukse. De presser ikke så mye på magen heller Hurra for sparkebukse =)
Tiddelidu Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Syns det er litt lite bodyer fra 68 og oppover også, blir mer og mer gensere. Det er også ganske upraktisk. De fleste bukser strammer rundt magen hans.. Jeg så en kjempefin sparkebukse i en barnebutikk, og angrer så for at jeg ikke kjøpte den.. Må nok tilbake!
snull Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 ja, savnet også sparkebukser!!! Fant heldigvis maaaange på loftet til mamma som hun hadde gjemt på fra jeg og søsteren min var små De var gull verdt
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 Jepp savner sparkebukser! Men eneste som er så dumt med de få jeg hadde til tassen var at de ble for små veldig fort.. Å så etterhvert ble føttene hans for lange for sparkebukser med fot.. Brukte str 9-12mndr i sokker da ha nvar 4mndr... skulle ha vært mer utvalg av sparkebukser : )
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 hmm, snuppen hadde maaaasse sparkebukser og hele dresser, hadde 2 todelte sett kanskje
TurboPrinsessen:-) Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 Fått masse todelt selv om jeg ikke liker det, og har gitt beskjed om det. Får meg likevel ikke til å bytte det... Sjelden jeg bruker det. Her går det mest i body og strømpebukse.. Har sett svært få bodyer også i str 74 som hun nå bruker, heldigvis fant min svigerinne noen opp i str 86 ( langermet body ). Vet ikke hvor hun fant dem, må spørre... Men skulle vært flere sparkebukser ja.. Nå har jeg begynt å se etter selebukser i stede, funker veldig bra det også, så passer de litt lengre siden de ikke har føtter på... Gleder meg til litt vamere vær, slik at hun kan ha kjole på seg, uten å ha kjeledress utenpå:-)
2barnsmorønskerseg1til Skrevet 23. januar 2007 #9 Skrevet 23. januar 2007 Jeg har brukt mye sparkebukser på gutten min;) Funnet mange fine på Cubus;)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #10 Skrevet 23. januar 2007 De har en fin ull sparkebukse på www.nostebarn.no
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #11 Skrevet 23. januar 2007 Jeg har sparkebukser, kjøpt litt her og litt der... Syntes babyer skal se litt ut som babyer jeg ikke som tenåringer
Sjalabais Skrevet 23. januar 2007 #12 Skrevet 23. januar 2007 Bruker ikke så mye sparkebukser, men heldresser uten føtter er gull verd!!! Bruker body og strømpebukse under (ull nå som det er kaldt, bomull når det er varmere) og ingenting annet enn bleia under når det blir varmt i været :-) Se på Holly's, Katvig, Molo o.l. på nettbutikkene, så ser dere hva jeg mener :-)
Sjalabais Skrevet 23. januar 2007 #13 Skrevet 23. januar 2007 Buker forresten heldresser i ull også! Janus regnbueull, Iris (fåes kjøpt hos Sparkjøp) o.l. :-) De er SÅ gode og perfekte "ut på tur" dresser på litt kjølige, men vindstille dager :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå