Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at så mange synes dette er så upraktisk. Jeg synes de er kjempegode jeg (har et par joggedresser m/hette til henne), særlig nå på viteren. Bruker alltid hetta på lillemor selv om vi er inne, blir varmt og lunt for henne også ser hun kjempetøff ut;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt problematisk når hun skal snu seg... da snur hun selvsagt hode, men hetta følger ikke med....

Det blir fort litt sutring når man ikke får se noe!

Skrevet

Samme problem her, den er i veien hele tiden når hun ruller og beveger seg. Detter den ned, blir den liggende som en klump på ryggen. Var mer praktisk når hun var mindre og lå mer stille.

Skrevet

De hettene jeg har sitter så godt på hodet hennes at det ikke er noe problem men kanskje jeg har vært heldig der. Skjønner at det er litt uheldig;-)

Skrevet

Syns dresser med hette er superpraktisk jeg! Har mange sånne :o) Syns de er kjempesøte med hette på nakken ;o) Hetta PÅ når vi er ute (lue inni selvfølgelig) hetta AV når vi er inne. Ikke noe prob. her!

Skrevet

Jeg synes hette er upraktisk og bare i veien. På alle plagg som det går an å ta av hetta har jeg gjort det. Andre plagg med hette brukes ikke. Folk som gjerne vil kjøpe klær til lillegutt får beskjed om å kjøpe uten hette.

Skrevet

Mine gulper mye. Gulp i hetta er ikke kult.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...