Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #26 Skrevet 25. januar 2007 Jeg brukte EL-test og vi hadde sex 5 og 2 dager før eggløsning og etter det gikk det ei uke. Tre UL har vist jente, så da stemmer nok det. Sist fikk vi gutt og da hadde vi sex hver dag rundt eggløsning.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #27 Skrevet 25. januar 2007 Først vil jeg si til hun med x og y kromosom innlegget at grunnen til at man mener det har noe å si når man har sex i nærheten av EL er fordi Y sædcellen svømmer raskere enn X sædcellen, men X sædcellen lever lenger. Slik at det er større sannsynlighet for gutt ved samleie når man har EL, mens hvis man har samleie noen dager før er det større sjanse for jente siden de lever lengre. Hvorvidt dette stemmer vet jeg ikke om er bevist. Videre stemmer det ikke at det fødes 48% jenter og 52% gutter. De riktige tallene er 49,8% jenter og 50,2% gutter.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 25. januar 2007 #28 Skrevet 25. januar 2007 Hei! Jeg brukte persona, og i følge den hadde vi sex på el dag 2. (den viste el tegn i 2 dager på rad) vi venter en liten gutt!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #29 Skrevet 25. januar 2007 tror heller ikke på at en kan basere kjønne på eggløsninging, det er mannens sæd som bestemmer har jeg hørt..???
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #32 Skrevet 27. januar 2007 Hei! Det virker ikke som det er noen oppskrift på gutt/jente som er helt sikker , nei! Her er det mange som har svart og noen har laget jente på EL dagen og etter og før. så det er nok mest tilfeldigheter!
MissPhun Skrevet 1. februar 2007 #40 Skrevet 1. februar 2007 Vi hadde sex 2 dager føl el, og på el. Jeg brukte el-tester ja. (men de slo dårlig ut på meg) Jeg venter gutt..
9nah Skrevet 2. februar 2007 #41 Skrevet 2. februar 2007 vi hadde sex 5 dager før EL og på selve EL-dagen (eller dagen jeg fikk positiv EL-test). Var overbevist om at jeg skulle få gutt, men her ventes det jente gitt:-)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #43 Skrevet 2. februar 2007 En kompis av meg sier; putter du inn en jente, blir det en jente :-) Så hvor "stor" har han, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå