Gå til innhold

Alle dere som vet kjønnet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg brukte EL-test og vi hadde sex 5 og 2 dager før eggløsning og etter det gikk det ei uke. Tre UL har vist jente, så da stemmer nok det. Sist fikk vi gutt og da hadde vi sex hver dag rundt eggløsning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først vil jeg si til hun med x og y kromosom innlegget at grunnen til at man mener det har noe å si når man har sex i nærheten av EL er fordi Y sædcellen svømmer raskere enn X sædcellen, men X sædcellen lever lenger. Slik at det er større sannsynlighet for gutt ved samleie når man har EL, mens hvis man har samleie noen dager før er det større sjanse for jente siden de lever lengre. Hvorvidt dette stemmer vet jeg ikke om er bevist.

Videre stemmer det ikke at det fødes 48% jenter og 52% gutter. De riktige tallene er 49,8% jenter og 50,2% gutter.

Skrevet

Hei!

Jeg brukte persona, og i følge den hadde vi sex på el dag 2. (den viste el tegn i 2 dager på rad) vi venter en liten gutt!

Skrevet

tror heller ikke på at en kan basere kjønne på eggløsninging, det er mannens sæd som bestemmer har jeg hørt..???

Skrevet

Hei!

Det virker ikke som det er noen oppskrift på gutt/jente som er helt sikker , nei!

Her er det mange som har svart og noen har laget jente på EL dagen og etter og før. så det er nok mest tilfeldigheter!

Skrevet

Vi hadde sex 2 dager føl el, og på el.

Jeg brukte el-tester ja. (men de slo dårlig ut på meg)

Jeg venter gutt..

Skrevet

vi hadde sex 5 dager før EL og på selve EL-dagen (eller dagen jeg fikk positiv EL-test). Var overbevist om at jeg skulle få gutt, men her ventes det jente gitt:-)

Skrevet

En kompis av meg sier; putter du inn en jente, blir det en jente :-)

Så hvor "stor" har han, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...