Julie79 Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Jeg er 25+2 og har lagt på meg 10 kg....er 167 høy...syns dere det høres mye ut?? Hvor mye har dere lagt på dere?? Jordmor syntes det var helt i orden...men en venninnne syntes det var mye... :-/ Jeg føler meg ikke overvektig, bortsett fra magen da...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Nei, det er ikke mye. Den største vekstfasen er vel mellom uke 18 og 24,og den er du jo forbi. Hadde de 10 kg bestått av rent fett ville det vel vært en del ja, men det er det jo ikke! Selv er jeg 23+4 og har lagt på meg 5 kg, men de har kommet på først de siste ukene... Jordmor sa til meg at det er ikke viktig hvor mye du legger på deg så lenge du spiser sunt. Det vil gå fort av igjen etter fødselen. Åsså er det kjempeindividuelt for om det er mye, passe eller lite. Bl.a hvor mye man veide fra før, hvor hen på kroppen har det lagt seg, har man mye vann i kroppen osv... Ikke bry deg om hva venninnen din sier. Det er helt normalt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå