Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Jeg har vært mye syk i permisjonen, flere sykehusopphold etc. Nå har jeg fått innvilget forlenget permisjon uten lønn (fra jobben) fordi jeg ikke er helt klar for å begynne å jobbe enda. Permisjonstiden så langt har tappet meg for krefter og alt annet enn ladet batteriene. Så derfor har jeg tatt ut ekstra permisjon. Men... kan jeg få trygdekontoret til å forlenge permisjonen min pga sykdom? slik at jeg kan legge til den tiden jeg var syk på slutten av permisjonen? og få penger for det? litt vanskelig å forklare hva jeg lurer på, men kanskje noen forstår`?
Trønder med to herlige Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Dytter denne! Er selv i samme situasjon, og lurer på det samme...
WBA Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Du kan få forlenget permisjon fra TK dersom du har vært sykemeldt i permisjons tiden, men da må du ha levert sykemelding på Trugdekontoret når du har vært syk. Men ring TK og hør med de om det. Men jeg opplevde og ikke få igjen permisjon da jeg ble operert for gallestein og ble sykemeldt i 2uker..TK mente jeg klarte og ta meg av barnet mitt etter en sånn operasjon.de kan til tider være utrolig vanskelige!!:-( Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå