LB83 Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 hmm, er så lei av alt.. og nå har jeg ikke peiling på hva jeg skal lage... hva skal dere ha??
glad_jenta Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 torsk. tar purre,paprika og torsken oppi en kasserolle med smeltet margarin. koker potet i tillegg:) kjempegodt
K123 Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 stek kyllingfilet i biter, hiv over et glass Korma. Hvis du har; tilsett litt hvitløk, kokosmelk og/eller cashewnøter. Serveres med ris. Veldig enkelt og veldig godt.
Arb.ledig husmor Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Fikk nett et tips av svigerinna mi... Blomkålgrateng med flesk.... Det va visst veldi godt. Vet ikkje koss det lages... Ellers e Brokkoligrateng m kylling godt ) Kjøp en pose m brokkligrateng i butikken, og litt kylling, så har du et godt måltid, enten m ris, pasta eller poteter til )
sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 laks og sei eller torsk i fileter-gjerne frossent. Hakk noen gulerøtter, brokkoli og evnt andre grønnsaker etter smak. Tomatbåter. Hiv alt i ei dyp stekepanne m en kopp med vann og 1-1,5 terning utblandet hønsebuljong La det koke noen minutter på middelssvak varme og deretter trekke til fisken er ferdig. Serveres med ris. Kjempegodt og sunt og ikke minst superraskt
Arb.ledig husmor Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 Oppskrifta: Blomkålgrateng Ingredienser: 1 blomkålhode 100 g makaroni 3 ss revet ost 2 egg 1 ts hvetemel 2 dl melk salt pepper paprikapulver bacon Tilberedning: Blomkålen deles i buketter som kokes nesten møre i lett saltet vann. Legg bukettene i en smurt ildfast form, legg kokt makaroni over. Dryss på revet ost og hell over blandingen av egg, hvetemel og melk smakt til med krydderet. Bland bacon inni dette en plass... 30 min i ovn
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 vi skal ha fiskeboller i hvit saus med potet grønsaker og bacon:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå