Gå til innhold

Treff for Oslostudentane?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

treff er jo alltids artig, men jeg har termin om stakkarslige 14 dager så det spørs om jeg rekker så mange flere treff, he he. Ellers er jeg jo snart ferdig med å være student også...må bare sette meg ned og skrive ferdig oppgaven min da *irritert på seg selv*

Men hvis dere andre avtaler et treff til uka, så kommer jeg hvis jeg ikke har født da, det hadde vært gøy :)

Jeg har også lyst til å treffe andre studenter. :-) Har termin i midten av mars, heller ikke så lenge til, men jeg tror ikke jeg føder neste uke. Jeg kan stort sett både på dagtid og kveldstid bortsett fra tirsdagskveldene, da går jeg på yoga.

Jeg holder også på å skrive ferdig masteroppgaven min nå, blir forhåpentligvis ferdig før nurket kommer.

"Trenger" stadig flere gode unnskyldninger for å gjøre noe annet enn å jobbe med den oppgava jeg skal levere den 2. februar, så det var en god ide. Ikke så veldig lenge til termin her heller (25 dager i dag), så får nok se an formen litt. Men hvis dere avtaler en dato, er det mye mulig jeg dukker opp!

Annonse

Mandag hadde vært genialt for min del for da skal jeg uansett til blindern og *grøss* levere inn nytt utkast til veileder...hadde vært fint med en beroligende kaffepause etter det, hi hi. Regner med å ha "fri" fra klokka 12 ca og utover :) Ellers klarer jeg sikkert å krøke meg inn til byen tirsdag også...for da blir jeg bare gående og trippe-vente på tilbakemelding....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...