Gå til innhold

Treff for Oslostudentane?

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Malin foreslo treff forrige veke, men veit ikkje om det blei noko av. Skal vi prøve å få i gang noko? Kanskje vi må reklamere litt på andre forum også sidan dei fleste som er her inne har spørsmål om økonomi.

Har lyst til å treffe andre gravide studentar :) Eg har termin i juni forresten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

treff er jo alltids artig, men jeg har termin om stakkarslige 14 dager så det spørs om jeg rekker så mange flere treff, he he. Ellers er jeg jo snart ferdig med å være student også...må bare sette meg ned og skrive ferdig oppgaven min da *irritert på seg selv*

Men hvis dere andre avtaler et treff til uka, så kommer jeg hvis jeg ikke har født da, det hadde vært gøy :)

Skrevet

Jeg har også lyst til å treffe andre studenter. :-) Har termin i midten av mars, heller ikke så lenge til, men jeg tror ikke jeg føder neste uke. Jeg kan stort sett både på dagtid og kveldstid bortsett fra tirsdagskveldene, da går jeg på yoga.

Jeg holder også på å skrive ferdig masteroppgaven min nå, blir forhåpentligvis ferdig før nurket kommer.

Skrevet

"Trenger" stadig flere gode unnskyldninger for å gjøre noe annet enn å jobbe med den oppgava jeg skal levere den 2. februar, så det var en god ide. Ikke så veldig lenge til termin her heller (25 dager i dag), så får nok se an formen litt. Men hvis dere avtaler en dato, er det mye mulig jeg dukker opp!

Skrevet

Heihei,

det hadde vært moro å møte noen andre gravide ja :)

jeg termin 2.juli så jeg har god tid ;)

Skrevet

Fredag? Var jo det som var forslaget forrige veke.

For meg passar det heile dagen, så dersom nokon har eit ønsketidspunkt er det berre å kome med det :)

Skrevet

Fredag på dagtid passer meg fint, men ikke på ettermiddagen/kvelden. Kanskje i to-tida?

Skrevet

Jeg anntar att det er snakk om neste fredag? I så fall kan nok ikke jeg.

Skrevet

Er det i morgen derimot har jeg mulighet etter klokka 14.

Skrevet

Kom på at eg har møte med ANSA i morgon klokka tre, så eg kan ikkje før etter det (æææhh... teflonsvangerskapshjerne!!)

Men kanskje vi skal satse på neste veke? Litt tidleg (mandag/tysdag?), så dei med termin som nærmar seg med stormskritt kan få vere med?

Skrevet

Jeg har fri hele mandagen, hadde tenkt å skrive litt oppgave, men hadde vært greit med en kafe pause. På tirsdag kan jeg etter klokka 16.

Skrevet

Jeg kan både mandag og tirsdag, bare ikke etter seks på tirsdag.

Skrevet

Mandag hadde vært genialt for min del for da skal jeg uansett til blindern og *grøss* levere inn nytt utkast til veileder...hadde vært fint med en beroligende kaffepause etter det, hi hi. Regner med å ha "fri" fra klokka 12 ca og utover :) Ellers klarer jeg sikkert å krøke meg inn til byen tirsdag også...for da blir jeg bare gående og trippe-vente på tilbakemelding....

Skrevet

Det er satt opp treff for førstegangsgravide på Kafe Maharaba (svangerskapsteflonhjerne-tosofo) på måndag klokka 18 - kan vi ikkje joine der?!

Kom kom!!

Skrevet

Evt ta ein kaffi på Blindern tidlegare på dagen på måndag for dei som vil det? Har undervisning frå 10-12, men fri etter det :)

Skrevet

Førstegangstreffet er flytta til 5. februar, så kaffi på Blindern på måndag som kjem? Ja?!

Skrevet

hvor er det kaffe på blindern? jeg har termin 1 juni og student på blindern...

Skrevet

Er det ikkje kafé på U1 på fredagar? Viss ikkje kan vi møtast på Fredrik kanskje, eller Frida (kanskje Frida er litt meire treff-venleg come to think of it)

Skrevet

Kanskje vi skal si ett på Frida da? Førstkommende mandag. Så er den verste lunsjkøen over og alle er ferdig med undervisning og veiledning.

Skrevet

Ble ikke noe på meg som dere sikket merket. Har hatt et dødsfall i familien, så dagen har gått med på å snakke med de hjemme, ordne flybiletter osv. hadde veldig lyst å være med på kafee, men det blir vel flere anledninger.

Skrevet

Huff så trist Malin!! Håper alt går bra, og det kjem sjølvsagt fleire moglegheiter til treff!

Stor god klem til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...