April_baby Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Vi har tenkt å kjøpe en slik vogn. Er det noen her som har en slik vogn og vil dele sine erfaringer med bruken og kvaliteten på den vognen? Jeg vet den vant "best i test på tv2 hjelper deg."
mammmamia ** Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Den vant best i test for evigheter siden og kun pga prisen... Har flere bekjente som har denne vogna og solgt den igjen, mener den er noe billig skrap..! Knirker i understellet, slarkete i styret, slarkete understell, vanskelig å manøvrere, kalesjen blekner fort osv... Men har aldri prøvd den selv, så dette er kun det jeg har blitt fortalt og erfart via andre :-) Men ville definitivt gått for en annen vogn selv, den er jo ikke SÅ billig at man ikke finner noe bedre til en noenlunde lik pris..!
April_baby Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2007 Okay. Såpass ja! Jeg har en venninne som har denne vognen og hun er kjempe fornøyd med den. Hun har ingenting negativt å si om den. Man får den til halv pris i Sverige nå sammenlignet med prisen i Norge som ligger på 4990,-
Snuppelura70 Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Heisann, jeg kjøpte denne til førstemann som ble født september -05 og skal også bruke den til andremann som kommer nå i mars. Det eneste jeg har å utsette på vognen er at den knirker litt, men jeg har smurt understellet og da er problemet borte. Kan ikke tenke meg at den har fått best i test bare pga. pris, hva er vitsen med slike tester da?? Dypvognsdelen er også veldig lang i forhold til andre vogner og da kan man jo bruke den så lenge man vil. Jeg har Duo vognen og når man bytter til sportsdelen kan denne brukes begge veier og det synes jeg var genialt da man gjerne vil se barnet den første perioden etter at man har begynt å bruke sportsdelen. Når barnet blir mer nysgjerrig snur man bare :-)
April_baby Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2007 Okay Ja, hvis det er bare det at den knirker litt, så er jo ikke det det verste problemet. Som du sier så er det jo bar å smøre den inn litt. Når de tester vognene så er det ikke kun på pga.prisen. Det er flere kriterier som ligger til grunne i en slik test. Vognens komfort og sikkerhet bla. vil jeg tro. Jeg har en venninne som har en slik vogn og hun er også veldig fornøyd med den. Så jeg tror nok vi kommer til å kjøpe en slik vogn ja.
Theosmamma Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Har 2005 modellen, og er strålende fornøyd! Synes det er så rart at om en basson knirker er det fordi det er ei billig drittvogn, men om en simo knirker er det liksom bare fordi den må vedlikeholdes litt. Dessuten, billig? Betalte 5000 for vogna, 5500 med diverse tillegsutstyr. Synes faktisk ikke det er spesielt billig jeg da men... Smurte hjulene en gang (I juli 06) og har ikke knirket siden. Brukte sånn sprayboks med smurning til sykkel-kjeder. Vogna er kjempelett og holde ren, stor handlekurv under, og ikke minst så er vogna god og romslig! Vi fikk en stor gutt på 5kg i juli, og hadde vi gått for den simo vogna vi også vurderte hadde vi kunnet brukt bagen til han var max 3mnd.(da var han 9 kg)! Basson duo bagen brukte vi (med pose i(!) til i midten av november, da måtte vi gå over til sportdelen pga av vinteposen. Så dersom du planlegger å bruke dypbagen en stund ville jeg helt klart sett det som en fordel. Skal jeg klage på noe, må det være at den tar stor plass i bil (må deles), men det er også det eneste. Lykke til med vogn valg og baby;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå