ks23 med William og Lucas Skrevet 23. januar 2007 #1 Del Skrevet 23. januar 2007 gir snart opp jeg.... Går på min 7 pencelin kur nå og føler at jeg bare spiser de som vanlig tygge tabletter og at de ikke hjelper noe særlig.... Har vært plaget med dette i så og si hele svangerskapet og jeg begynner faktisk og bli litt lei og deprimert av dette oppå alt det andre.. Er jo 30+4 idag så begynner jo og merke kiloene også og at nurkene vokser i min lille kropp. Har prøvd det meste men føler ingen ting hjelper lengre...Har mest vondt på natta og har begynnt og få en del kynnere ved dette også...Så fort jeg gjør noe VELDIG anstrengene så kommer de med engang.. Ganske bekymret nå kan du si, og gir opp snart!! Har vært en del inni på sykehuset også pga dette men får bare nye penceliner og en vanlig sjekk på nurka om alt er vel med de.( er jo betryggende det da men).... Tenkte kansje om det var noen her som kjenner seg litt igjen og kunne gitt meg noen gode råd?! Vil jo ikke at det skal skje nurka mine noe...... Hilsen en bekymret tvillingravid Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7908449-noen-flere-her-kansje-som-ervar-mye-plaget-med-uvi-i-svangerskapet/
**chrissy-the sweetest thing** Skrevet 23. januar 2007 #2 Del Skrevet 23. januar 2007 hei ks22 med to i magen,,,,, skjønner at du er oppgitt!var plaget en del med dette i begynnelsen av svangerskpet men ikke på lenge nå. pencelinkurer skal jo ta det meste av bakteriene men kanskje problemet dtt ligger et annet sted.jeg ville tatt meg en tur til helekost,de har masse fin te som garantert hjelper,jeg drakk(drikker) masse vann med sitronsaft som du kjøper i butikken og en "yogi"te fra helsekost med ingiefær og sitron dette er både fint for å rense urinveiene og for imunforsvaret som beskytter mot sjenerelle bakterier i kroppen.grønn te med sitrondråper hjelper også men det skal du ikke drikke for mye av når du er gravid. det som hjelper meg om natta er en god blanding av to kopper kamillete rett før jeg legger meg og melk.da det ellers er vanskelig for oss gravide(spes med to) å sove pga leggkremper ,stive muskler og ubehagelige stillinger.og dette med å bygge seg slott med puter hjelper supermye:-) vet dette ble mye te men det hjelper for noen,det er jo bare å prøve. jeg er ikke sånn i mot medisiner sånn egentlig men jeg vet av egen erfaring at noen ganger klarer kroppen seg med bare et lite hjelp fra naturen.medikamenter kan i noen tilfeller bare gjøre det verre ellers så er det bedre med en haug med te og drikker fra natueren enn penceliner for barna dine:-) lykke til ,da. jeg vet alt om å være sliten og lei av alle plagene,deilig å ha noen å prate med da! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7908449-noen-flere-her-kansje-som-ervar-mye-plaget-med-uvi-i-svangerskapet/#findComment-7910454
ks23 med William og Lucas Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 23. januar 2007 er jo fortsatt plaget med dette da, har jo min 7 nå så jeg begynner og bli lei ja.... Hmm...Kansje jeg skal prøve en av disse te typene du foreslo for jeg har prøvd noe fra helsekost skjønner du...Sånn tranebær kapsler blandt annet...Det skal visst være godt for urinveiene, pluss alt det andre(rådene fra legen) men uten hell gitt...Men det er jo som du sier er jo ikke lenge igjen nå heller så jeg overlever vel.... Hvor langt er du da el har du født kansje?! Hilsen oss tre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7908449-noen-flere-her-kansje-som-ervar-mye-plaget-med-uvi-i-svangerskapet/#findComment-7912175
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå