Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Broren min gifter seg om en måneds tid, da er jeg 7 mnd. Hvor finner jeg mamma-bryllupstøy?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Det finner du i mammatøybutikkene. Spesialbutikkene altså - ikke der hvor de bare har en liten avdeling. Så da spørs det jo hvos du bor, da! de finnes jo slike butikker i Haugesund, Bergen, Stavanger, Trondheim, Oslo og Gjøvik i hvert fall. Sikkert flere steder, også.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Jeg fant et par fine hos www.krappe.no Det er ikke så mye å velge i når det gjelder selskapskjoler til oss gravide, men jeg kjøpte denne: http://www.krappe.no/product.asp?product=555⊂=53 Fikk veldig mye skryt for denne!
Gjest Ut på tur Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Hei, Kan du sy bare litt ? Dersom du klarer å sy gardiner har jeg en kjempe god ide til deg som jeg har sydd til andre gravide som skal i bryllup
Gjest Ut på tur Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Så ikke på datoen for innlegget ditt før nå.... litt seint ute jeg ,(
kelebek Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Jeg skal i bryllup 9.juni og er da ca.25 uker på vei. Vil gjerne ha tipset om å sy kjole av gardiner! Må ha en helt sid kjole...
Gjest Ut på tur Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Jeg sydde ikke av gardiner, men gjorde det like enkelt. Dette er et todelt "opplegg" hvor du kjøper litt og syr litt, Det er nemlig egentlig et omslagsskjørt med sjal. Jeg kjøpte to stoff, et fint tynt stoff og ett tyll stoff med "diamanter" Mål hvor langt det er rundt deg selv der du er tykkest rundt rumpa, gang dette målet med 1,5 Deretter måler du hvor langt det er fra der linningen skal sitte og ned til gulvet.Jeg hadde dobbelt lag stoff. Dette stoffet brettet jeg inn to ganger og sydde en pen kant på. Deretter sydde jeg en "pølse" på 2 cm som jeg vrengte og strøyk flat. Klippet den i to ig sydde på i hver ende for å knyte med. Jeg sudde tyllstoffet til et rør jeg tredde utenpå, men det kan like gjerne være sydd med. Og så sydde jeg sammen stoff samme som skjørtet omtrent som et putetrekk som vrenges. Jeg laget det så langt at det gikk nesten helt i gulvet. Til dette hadde jeg en ermløs topp. Jeg har laget det både til meg som ikke gravid og en venninne som var gravid. Kjolen kan hun også bruke uten mage. Topper er oftere lettere å finne til oss gravide enn hele kjoler. Dersom du sender meg mailadressen din kan jeg sende deg en mer forklarende tegning eller et bilde eller noe. Du kan jo sende meg en privat melding
kelebek Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 Jeg har ikke sendt privat melding før... Går det når du ikke har profil da? Kanskje du kan sende til meg, så kan jeg svare deg :-)
Gjest Ut på tur Skrevet 9. mars 2007 #9 Skrevet 9. mars 2007 Hei Kelebek, Jeg har funnet ut at man må gå inn på egen side. deretter gå inn under opprette profil og så sette at andre skal kunne sende melding da kan det sendes melding til en personlig. Jeg har gjort dette nå... sjekk om ikke du kan sende meg en melding ved å gå inn på min profil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå