Gå til innhold

En liten oppdatering fra meg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo på dere boller! :) har dere det bra??

Tusen takk for et hyggelig treff som var på Egon, ganske rart, og egentlig ganske trist å tenke på at jeg var med på de fleste treff siden uke 10 i svangerskapet og nå 30 uker senere er jeg i enden og ingen flere gravid-treff venter meg...Det har allefall vært veldig koselig å bli kjent med så mange koselige gravide jenter og skaravlet med dere om ALT!

Så må jeg fortelle dere at jeg er blitt spesielt glad i ei jente fra bim-treffene... Camilla ( veslejinta ) Du er så god å ha du! du er så lett å snakke med, så blid og forståelsesfull- ei knall jente! Gleder meg så til å trille turer sammen med deg og babbisene våre.. de er ikke født ennå, og allerede kjærester! :) gøy!

Og så... Imorgen, på bursdagen min, får jeg vite om jeg blir satt igang eller ikke... Dere skjønner at jeg var på UL for ei uke siden, og der kunne de fortelle meg at lille jenta i magen, virkelig er liten.. hun er 22 % mindre enn normalt. Det bekymrer meg sånn... Vil ikke at hun skal bli født og ikke ha det bra, eller hva som helst... Svangerskapet mitt, har ikke vært så lett, mye vondt og ubehagelig desverre...føler at uflaksen stiller seg i kø hos meg.. nå er jeg fysisk og ikke minst psykisk sliten... Krysser fingrene og ber til gud om at jenta mi blir født frisk! :)

Jeg gleder og gruer meg sånn til imorgen (24.01.07) Tenk om jeg blir satt igang og blir mamma i morgen eller over imorgen??? er jeg klar? Ja, det er jeg!

kryss fingrene boller!

Skal oppdatere dere etterhvert... ha det flott så lenge og nyt svangerskapet så godt dere kan.

Masse klammer fra Natalia :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallois `kommende mamms`......hehe....det var jo det du het før i tiden da jeg var med på bim treff :-)

Nå er min lille 3 mnd, tiden går så alt for fort og hver dag byr på nye gleder :-)

Er innom disse sidene innimellom skjønner du, for har lurt på hvordan det gikk med deg. Nå ser jeg det at du er like rundt hjørnet til å bli mamma.

Håper de siste dagene går uten komplikasjoner og at du snart har ei frisk jente i armene :-)

Masse masse lykke til :-)

Klem fra Heidi

Skrevet

Hei vennen!!

Jeg sier bare dito til deg!! Du er ei utrolig go' jinte som jeg har rukket å blitt veldig glad i disse månedene vi har vokst sammen :-)

Noe av det beste med Bim treff er alle de hyggelige gravide jentene vi møter og du har vært med siden jeg ble med da jeg var i uke 11. Det var faktisk du som gjorde at jeg valgte å bli med!

Jeg tror du har vært en faktor til at mange har kommet, du har oppmuntret jentene som har vært litt usikre på om de skal tørre å komme og du har nesten alltid dratt i gang neste treff!

Det kommer til å bli så rart å være på bim treff uten deg vennen... Det kommer til å være noe som mangler! Men det er ikke så lenge før jeg kommer etter heller :-) Da begynner det snart å bli vår og vi skal trille bebisene våre!

Masse lykke til imorgen! Du vet jeg krysser fingre og tær for deg og lille emma! Det kommer til å gå så bra!

Snart er det treff med babier :-)

Stooor klem fra Camilla

Skrevet

Så koselig å høre fra deg Heidi:)

Ja, jeg er nok rett rundt hjørnet... Gleder meg såååå til å møte princessa mi! Og det gjør pappan og! :)

Kanskje imorgen, blir jeg satt igang! HÅÅÅÅÅPER sånn!

Tusen takk for lykkeønskninger :)

Masse klemmer tilbake og fortsatt lykke til som familie! :)

Skrevet

Hør på henne da folkens - hun er virkelig verdens beste! :)

Blir rørt her jeg..

Stoooor klem tilbake vennnen!

Skrevet

Hei og hopp :)

Da har jeg vært på sykehuset og tatt en sjekk... alt så bra ut med babyen.. hun hadde masse fostervann, "pustet" fint, morkaka var ok, og hjerte slo fint! :D De kunne ikke måle henne ennå, det skal de gjøre på tirsdag - og da får jeg det endelige svaret. Det ser allefall ikke ut til at jeg kommer til å gå over terminen... og det er godt å vite! :)

Nå må jeg være på sykehuset annen hver dag og ta en sjekk, synes det er litt slitsomt jeg.. frem og tilbake, frem og tilbake... men hva gjør man ikke for barnet sitt??

Og idag har jeg bursdag! en grei dag....

Skrevet

hei på deg.. jeg var med på egon treffet nå sist og satt ved siden av deg på venstre side... har ikke vært på treff før, men syntes det var kjempe koselig.. kommer til å bli med igjen ;)

har tenkt på deg og vært spent på hvordan det har gått... lykke til med fødselen og den herlige tiden etterpå :)

klem siri

Skrevet

Ja, det var du som lignet så på noen det! :) Koselig var det... ¨

Tusen takk for lykkeønskninger... etterhvert møtes vi igjen - da med babyene! :)

lykke til med svangerskapet - nyt og utnyt tiden så godt du kan... det er ikke så ofte man er gravid! :)

Klem fra Natalia

Skrevet

Hei på deg Kommende mamms/ Meg og magen:).

Har tenkt masse på deg i det siste jeg også! Husker ei lita jente på Chaplin som var litt lei seg for at magen ikke syntes enda...

-Jammen har du vokst på de ukene graviditeten har vart. Tror (eller vet) at du har hatt det mye tøffere enn oss andre.. Inn og ut av sykehus både på Gjøvik og i Oslo, tidlige rier og ikke minst flytting midt oppi det hele.. du imponerer!!!

Gleder meg til å møte deg igjen, og å se lille Emma:)

GRATULERER MED DAGEN SOM HAR VÆRT, og masse lykke til!!

Det er utrolig stort å bli mamma, gled deg:)

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...