Gå til innhold

Råd???


Babyboy Høygravid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kullsyrefri cola,saltpinner(også kalt fiskepinner osv),tørre kjeks,isbiter... Isbiter er veldig anbefalt:) Det funker for meg på det verste.. Etter du har spydd burde du prøve å spise tørre kjeks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grønne druer er det eneste som funker her i huset....men etter 5 dager og mange kilo druer..begynner jeg å bli litt lei...men deilig å slippe litt av kvalmen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ei venninde av meg drakk cola med masse isbiter og litt sitron i...litt etter klarte hun å spise ett lite og lett måltid,det funket på henne...ikke meg,for jeg får ikke ned cola etter jeg ble gravid,ikke snakk om,hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knekkebrød døyver kvalmetoppene her! Starter dagen med knekkebrød og farris med eplejuice FØR jeg står oppav senga. Ritzkjeks er også et alternativ. God bedring! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter oppkast er det greit med tørre kjeks/knekkebrød o.l.

Grønne epler hjelper mot kvalmen, Cola kan virke kvalmedempende.

Ellers vil jeg anbefale seaband - akupressurarmbånd som virker kvalmedempende.

Spis ofte (hver 2.time...) og sov nok!

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til deg over - du får kjøpt akupressurarmbånd på apotek og helsekost. De hjelper dessverre ikke meg i det hele tatt, men hører mange som sier de tar det verste.

 

Synes faktisk sjokolademelk kan hjelpe meg av og til... sånn liten boks med ku på. høres veldig rart ut - men er det eneste som hjelper meg av og til - når jeg klarer å tvinge det i meg!

 

Kvalme er virkelig pyton altså!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

lykke til med kvalmen..

Jeg har enda ikke funnet noe som funker godt.. men bruker akupressurarmbånd, drikker eplejuice med farris og spiser før jeg gjør noe som helst...

 

så håper at det hjelper litt.. selvom jeg ikke er kvitt kvalmen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...