Gå til innhold

helt for jævlig...

little_pony

Anbefalte innlegg

andre som har tatt abort å vært i tvil,å når det endeli er over så vil du bare dø,for du angrer sånn??i går tok jeg det endelige valge å gjennomførte det,i frykt for å sitte alene med to barn..men har ikke stoppet å gråte siden,angrer så jeg ikke vet hvordan jeg skal overleve,typen hadde prøvd å få tak i meg for å stoppe meg fra aborten,men det fikk jeg ikke med meg før etter det var over...

har det helt for jævli...vet ikke hvordan komme i gjennom d...noen som har råd eller tips?

Fortsetter under...

grunnen var vel for barnefaren presset meg på alle mulige måter..jeg ønsket så sterkt det lille barnet,men var dum å lot meg presse..har en på to år,så er jeg midt i skolegangen så det ville blitt tøft med en til uten utdannelse..men angrer for jeg var så svak...lot han presse å tvinge meg til d

Det er ingen som kan tvinge deg til det fordi det er din kropp,dine bein som går til sykehuset og gjør det.Men jeg skjønner at du ble veldig usikker når han begynte og mase på deg.Du ble vel veldig stresset.Syns du skal ta en prat med han og fortelle han hvordan du føler deg nå.

ja jeg gikk,grinende,gråt fra jeg kom inn på sykhuse,men han ga meg så harde ord dagen før,han er far til d andre barnet mitt,å alt d stygge han sa og alt han skulle gjøre hvis jeg valgte å beholde....angrer på at jeg kunne være så ja har ikke ord...han har jeg forlatt nå så han er ikke aktuell lengre

Annonse

huff...føler med deg! Har også en type som presser meg så utrolig hardt til å ta abort, og jeg hadde bestemt meg for å beholde. Han sier så mye stygt til meg at du aner ikke..alt for å få meg til å innse at abort er d beste. påstår at han vet bedre enn meg, fordi han kjenner meg best! Jeg har time til abort 1.feb...og gråter og gråter fordi jeg ikke vil miste værken typen eller ungen min=(

har aldri sett typen så rar før...han har alltid vært så snill! Han sier han ikke vil meg vondt, men at han må si sånt for at jeg skal innse alvoret!

er redd jeg kommer til å føle som deg etter aborten:'(

*klemmer*

Jeg har det akkurat sånn selv... føler jeg ikke har noe valg fordi samboeren min ikke ønsker barnet, han sier at jeg kan bare beholde det men da velger han å snu ryggen til...Han sier ingenting vondt til meg, men har bryr seg ikke og er totalt likegyldig! Har også time i dag, 1 feb... har ikke annet valg føler jeg:( Visst du føler for å ta kontakt senere så er jeg her for deg...

klem

Off... stakkars deg! Vet ikke hva jeg kan si for å trøste deg, men jeg prøver med å si at det kommer nok en annen anledning for deg min kjære... Kos deg og nyt tiden med ditt første barn, så vil nok nummer 2 komme etterhvert, og kansje litt mer planlagt? Tenk positivt på det du allerede har så håper jeg du kommer gjennom det.

stor klem!

Jeg har alltid sagt at jeg kom til å velge barnet om vi ble gravide og han ba meg velge. Så ble jeg gravid, jeg var nesten 20 år, han var 18. Han ba meg velge, og dessverre for ham så sa jeg hadet til ham. Han mistet meg pga det presset han satte meg under, jeg var aldri i tvil om hva jeg ville gjøre dersom det skjedde. Det tok en 2 til 3 uker tror jeg så snudde han, men vi ble aldri sammen igjen. Dessverre så mistet jeg barnet i 4 mnd. Tenker forsatt på det, barnet hadde blitt 6 år i sommer, 26 juni :) Men hadde ikke noe valg om å ta det bort eller ikke, det bare var ikke min tur den gangen visst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...