Gå til innhold

Bare er liten tankevekker!Har tatt abort før

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg tok abort for snart 4 år siden.Grunnen var at jeg var ikke klar tidlig i graviditeten fikk jeg angst og det var så mye dramatisk som skjedde rundt meg.Men nå har jeg fått et nytt liv med trygghet og har prøvd og bli gravid snart 2 år.Jeg har blitt en av sliterne.Legen min advarte meg med at det kan bli vanskelig og bli gravid igjen etter en abort.Må innrømme at jeg angrer av og til.Men i den situasjonen jeg var i så skjønner jeg hvorfor jeg gjorde det.Men jeg vil anbefalle dere som vurderer abort i å tenke nøye igjenom det,det er ikke en lek.Og ta en titt innom slitere og bligravid av og til så kan dere forstå.

Fortsetter under...

Jeg snakket med flere leger i forkant av min abort, og alle sa at abort _ikke_ fører til vansekeligheter med å få barn senere. Det må i såfall være om du hat tatt kirurgisk og det oppstod infeksjon. Det er helt tilfeldig om du blir sliter etter en abort - og har ingen ting med aborten å gjøre. En kan jo bli gravid på første forsøk en gang, og når knerten skal få en bror eller søster så kan det ta tid igjen. Slikt kan man aldri vite.

Den legen din burde utdype det han/hun sa, eller lese mer på faget sitt.

Dette innlegget bare MÅ jeg svare på....dette har jeg erfaring med!

Hadde en abort som 23-åring, ikke noe vanskelig valg da situasjonen min tilsa det! hadde nok en som 29-åring, denne satt mye lenger inne. jeg var eldre og følte meg desto mer uansvarlig...tøfft valg, men det ble abort!

Jeg er nå 33 år, og gravid igjen, er ikke i forhold med denne pappaen, men tar uansett ikke abort, alle gode ting er ikke alltid 3...nå tar jeg ansvar!

Les ut av dette at det er den enkeltes evne til bli gravid som er avgjørende, tidligere aborter spiller ingen rolle...med unntak av dersom det var infeksjoner!

Lykke til med bli gravid!

tor kirugisk abort for ca 2,5 år siden. Er no gravid igjen. Vi prøvde ikke så innherdig, og hadde sex 2 ganger, han kom ikke inni meg engang!

men jeg ble gravid!

så det er bare tull det der...

det er helt inviduelt, og har ingenting med aborten å gjøre...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...