Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Dattera mi er 3,5 måneder å vil ha mat hver 2,5 - 3 time. Hun drikker da fra 120ml - 150ml som blir fordelt på 7 måltider. Noen som har råd? Ingen krise, men hører at andre mme barn på samme alder som har mye mindre måltider, og drikker mye mer pr måltid...
27dager Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 nå ammer jeg men har vært gjennom det samme.. min jente fikk mat 3 timer etter hun var ferdig å spise. dette ble ca 6 måltider i døgnet. gikk etterhvert over til å gi henne mat hver 4.time. Iregnet spisetid ble det da ca 3.5- 3t45 min mellom begynnelsen på hvert måltid. hun spiser mer og sover lengre om natten. varierer mellom 5 og 6 måltider i døgnet. kan bli litt grining de første dagene men hold ut så lærer hun seg å spise mer når hun først får mat. bedre for alle;)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Her er det akkurat det samme. Gutten vår er 2,5 mnd, og spiser omtrent like mye som din. prøver å drøye tida ekstra om kvelden, slik at han spiser et større måltid før han legger seg. Det funker her, da sover han lengre før han vokner også:=)
AnonymeAnine Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Det er helt normalt å spise så ofte når de er så små. Når hun blir større vil hun spise mer av gangen og mer sjelden. Hvorfor ikke la henne følge sin egen rytme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå