venter_fredrikstadgutt:) Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Hadde termin 20.jan og vet dere hvem som ringer akkurat denne dagen!?! En forening for krybbedød! Tilfeldig? Man begynner å lure på om de har opplysninger fra et sted. Synes ihvertfall dette var en upassende dag å få en telefon fra dem.
mippa Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 har vært mye snakk om at det er liberoklubben som har gitt ut denne informasjon:. har du meld deg inn i noë klubb??
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 brr...jeg har ikke fått en eneste tlf fra dem noen gang og har heller ikke registrert meg for å få sånne gratis pakker til nyfødte...kanskje de selger opplysninger videre? Har sett at for eksempel ved innmelding i Liberoklubben så godkjenner man at de kan gi info videre til sine samarbeidspartnere...lurer på hvem det er jeg....og det er vel derfor jeg ikke har meldt meg på sånne ting heller da.
mayaya Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Jeg aner ikke hvor de får det fra, men Libero gikk iallefall ut før jul og garanterte at det ikke var fra dem. Og jeg vil tro det er sant da, for når du sier det på den måten kan du jo bli saksøkt dersom det er feil...
venter_fredrikstadgutt:) Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2007 Har ikke meldt meg inn noen som helst steder, bare føden/jordmor som vet datoen....foruten BIM da, men har ikke åpen profil.
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 ble så nysgjerrig at jeg sendte liberoklubben e-post nå for å få vite hvem de betrakter som samarbeidspartnere...for det burde de jo kunne informere om syns jeg da.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Jeg fikk samme tlf. Lurer på om det kanskje kan være Apotek1... Det er den eneste plassen jeg har registrert meg. (for å få den gratispakken)
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 jeg har termin på torsdag,sitter å bekymrer meg for morkakesvikt og dødfødsler, og såklart står det om det på min side på bim idag.. syns det var ganske upassende det og.. men var ett dårlig tidspunkt å ringe på, vi gravide har nok bekymringer nå
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #9 Skrevet 23. januar 2007 Det kan også være pampers som selger informasjon videre... De er i sammarbeid med Apotek1.
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #10 Skrevet 23. januar 2007 I følge nettsiden hvor man bestiller pakken fra Apotek1 er det dette du godkjenner når du registrerer deg: Jeg vil gjerne ha Apotekes Babypakke gratis. Jeg ønsker også å motta informasjon, tilbud og vareprøver fra Apotek1, Alliance Apotek, Ditt Apotek, Vitusapotek, Procter & Gamble, Gjensidige, Sandvik og Wegener. Jeg herved hermed at mitt navn og adresse, samt mine øvrige personopplysninger registreres i deres databaser. Jeg kan når som helst trekke mine opplysninger ut av databasene ved å følge instruksjonen under "Avbestilling". Jeg kan liksom ikke se hvordan foreningen for krybbedød eller hva den nå heter kan passe inn under den lista der...
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #11 Skrevet 23. januar 2007 Er det noen som har kontaktet denne krybbedødforeningen og spurt? De har ikke ringt meg ennå, men jeg har ikke termin før om en stund så....
venter_fredrikstadgutt:) Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 23. januar 2007 Spurte fyren som ringte ganske direkte : "Hvor får dere opplysninger ifra?" men han sa det bare var tilfeldig......Jeg var temmelig krass i telefonen. Kanskje er det tilfeldig.......men...
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #13 Skrevet 23. januar 2007 det er jo ikke tilfeldig hvordan man får opplysninger - enten kjøper man av brønnøysundsregisteret et utvalg av navn m/tlfnr på folk som ikke har reservert seg mot telefonmarkedsføring eller så mottar man opplysninger et annet sted. Tilfeldige utvalg driver bare folk som gjør markedsundersøkelser med, og det er en helt annen sak, for man kan ikke nekte å bli kontaktet vedrørende spørreundersøkelser....merker jeg blir veeeeeeeeeeeeldig irritert. hmm....kanskje jeg er litt hormonbombe for tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå