7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Er det vanlig at de plutselig sover dårligere på natta ? Han klør veldig i gommene.. det er en kul nederst i munnen...i går på dagen sov han nesten ingen ting.. en dupp nå og da liksom.. i natt skulle han ha mat hver 1,5 time!!!!! Hjelp!!! Håper ikke det blir en vane altså? Kan det være tenner eller er det en blanding av det og økedøgn? Han er veldig snørrete også--huff.. alt på en gang.. nåe jeg skriver så skjønner jeg jo at det kanskje ikke er så rart at han var en del våken.. men er det noen som vet om det pleier å bli hyppigere økedøgn jo større de blir? Kankje han trenger litt mer mat etterhvert? i hvertfall på natta? det er bare 1,5 uke siden vi hadde det sånn..sist... hmm.... kanskje jeg må begynne med litt grøt når han er 4 mnd? Orker jo ikke holde på sånn... Natta for han er fra 20 - 09 ca.. ;)på morran fra 6 sover han godt.. men da ligger han i senga vår og koser seg med puppen.. noen som har råd?????????
Expat Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Sikkert en kombinasjon av en "morsom" uke, men pupp er best for alt dette! Det går over så snart tanna er ute...
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2007 ok;) Får håpe ikke det tar en evighet da... ble redd jeg hadde for lite mat jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå