fox`y Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 var til jordmor i dag, er 16 uker på vei.. gikk ganske bra men hun syntes at jeg hadde lagt på meg for mye=O( å d synes jeg oxo. så no blir d stopp på kosekvelder heretter..spiser stort sett sundt så forstår ikke helt..men men håper ikke jeg går opp på ei stund.. har gått opp 10 kg allerede så er litt deppa pga d.. hjertelyden til gullet var på 146 så alt virket normalt..livmoren lå høyere oppe enn forventet da.. så no skal jeg slappe av litt å kose meg me poden på 1 1/2 år=O)
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 hei,du e ikkje den eneste som e deppa over vekta..sukk...har ikkje gått opp så mye enda,men hadde litt ekstra mage fra før..så e møkk lei allerede...hehe-...
Mizz-Lene Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Vært hos legen idag jeg ang ny sykmelding og fikk høre hjertelyden. Det tok ca 15 sekunder før han fant den, og det var lange sekunder... Alt var vel sterk og fin hjertelyd 135 slag i min. Er 13+3 idag. Har stor tro på at det blir en gutt til.
Lykkelita-22.juni Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Heilt fantastisk å få høre hjerteslagene til bebisen vår Vart så lykkelig..kjente en tåre presse på Hjerteslagene var på 148 slag pr min. Har en følelse på at det blir en liten gutt, så blir spennende å se på UL hva det blir i morgen. Men det aller viktigste er at bejbien min har det bra..
moaas Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 god kveld:) eg var til jordmora i går og hørte hjertelyden til lillebabyen min...og den var på 161:) turbohjerte på den lille...hihi:) gleder meg til ul for å se ka kjønn det er...men tror på at det blir ei lita jente:)))) ha en fin kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå