Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg bodd i kommunen i et halvt års tid, bor i nærheten av Lommedalen, venter min første og syns det hadde vært veldig hyggelig med kontakt med andre likesinnede fra samme område.

Så; er det noen her? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. vi er en glad og munter gjeng fra Asker og Bærum.. Tror de fleste er over i 3. trimester nå, men vi trenger tilskudd av flere spirer, og du må gjerne komme på neste treff. Inne på Treff sidene finner du oss. - Også er det noen som også henger på 1. gangssidene, men ikke på langt nær alle..

Skrevet

Bor foreløpig på skui, men flytter forhåpentligvis snart til sandvika=) Hor langt er du på vei??

Skrevet

Hei dere,

så hyggelig at vi er flere.

Etter egne beregninger begynner jeg uke 14 i morgen og magen begynner så vidt å vise seg for offentligheten, så dette er spennende. '

Hva med deg/dere?

Skrevet

Har foreløpig termin 20. juni=) men den blir sikkert flytta på tirsdag... da er det tid for ul=D *gleder seg masse*

=)

Skrevet

Åh - så spennende:) Selv må jeg smøre meg med tålmodighet - det er en måned til jeg selv skal se den lille.

Skal dere vite kjønnet?

Vi er fast bestemt på å vite det hvis babyen ligger riktig:)

Skrevet

Skal love deg at jeg vil vite det, ja=) Klarer ikke vente såååå lenge med å få vite hvem som bor inni her=P Har vært så sinnsykt på den ene etter den andre her inne som forteller om ul`n sin, men nå er det snart min tur å=D Er lenge sida jeg har gleda meg sååå mye til noe=)

Skrevet

Så spennende - da må du fortelle meg med en gang hva det er:) Hva føler du nå forresten? Jeg har lenge vært helt overbevist om en liten gutt, hadde en periode jeg ikke var så sikker igjen, men nå er jeg tilbake til å føle det er en liten gutt som bor inne i meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...