Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Er fullgått 26 uker i morgen og de siste dagene så føles det nesten som om babyen er på vei ut! ikke akkuratt det da, men når han f.eks sparker (men og ellers), så kjennes det ut som om han graver seg ut på en måte, kjenner det så godt i underlivet.. små stikkninger på en måte, vanskelig å forklare! akkuratt som om han drar i ett el annet der nede... Vet at vanlige stikkinger er normalt, men dette kjennes liksom litt annerledes ut om dere skjønner? flere som har det sånn! Er han borti noen nerver liksom??
lillebøllaspringmadrass Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 hos meg føles det noen ganger som om han er på vei ut i føselskanalen eller ut av rompa faktisk.. han hopper.. og sparker nedover..når han plutselig begynner med det så kvetter jeg skikkelig.. for d er sååååå vondt!!!! jeg var litt redd. men snakka med svigermor og beskrev det.. hu lo og sa... sånn var pappan hans og!! hoppa og sparka nedover så d gjorde ******** vondt!!! min forrige gjorde ikke sånnt.. men de er nå forskjellige dissa nurka.. jeg er og 26 uker.. jeg merker d og som vondt når han ligger på en spess måte der nede.. for jeg har bekkenløsning, og d er som han gnager på bekkenet der framme liksom..auauau...
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Hei.. Jeg også hadde det sånn når jeg gikk med snuppa mi!! Husker ikke helt hva det var for noe men så og si heelt normalt!! Det blir jo mindre og mindre plass inni der vettu,så et sted må det presse!!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Åh, takk for beroligende svar!!! føles nemlig som om han er på vei ut til tider... Huff.. hehe! Kjente stikkinger o.l sist og, men ikke sånn som dette nemlig... Men ok, så da er dette og normalt da ;o) Tusen takk for svar!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå