Gå til innhold

dere som bruker mye flaske!?! et spm ang flaskesmokkene

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor ofte bytter dere dem ut? jeg bruker avent flaksene, har vel en ca 15 stk, for å slippe å vaske hver dag. det står at dem bør byttes ut hver 3 mnd ca, men er dette virkelig nødvendig?? det blir jo en hel formue, når 2 smokker koster 40-50 kr. de ser jo hele og greie ut enda, gutten er snart 3 mnd, så noen av smokkene er jo snart 3 mnd.. men noen er kun 1 mnd ca, har jo kjøpt litt etterhvert.. vet jo heller ikke hvilke som er eldst??

gjør jeg noe galt om jeg bruker dem lenger, bare de ser ok og hele og fine ut??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste må jo være hvis de begynner å bli veldig bløte, og det blir de jo etter å ha blitt kokt endel ganger, hehe.

Dessuten så finnes iallefall avent-smokkene i forskjellige utgaver, med flere hull til litt større barn (tre hull fra tre måneder tror jeg) det er for at barnet ikke skal sluke så mye luft om det er for få eller for mange hull ismokken. Vi brukte en med te hull til vår gutt på to måneder, og han fikk masse luft, men nå er han nok klar for det :)

Skrevet

hiv de når de blir stygge du:) med god samvittighet:) selv bruker eg flaske innimellom når eg trenger barnevakt (ammer til vanlig) og nå er guttungen snart 5 mnd og mine "sutter" er fortsatt fine...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...