mamma >to gull Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 hvor kjøper dere madrass til sprinkelseng?Så en på Barnas Hus til 399, Er den bra nok?Var også en til 800,- der men det syns jeg var litt dyrt, eller koster det såpass? Men vil jo at bebissen skal ligge mest mulig komfortabelt..)
RompeRock Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Vi kjøpte en fibermadrass til 259,-. Den virker veldig grei. Så på fjærmadrasser også, men de ble veldig mye dyrere; kanskje litt unødvendig dyr ettersom det jo er begrenset hvor lenge barnet skal sove i sprinkelseng. Det jeg har forstått er veldig viktig, er at madrassen er god og fast, og altså ikke for myk. I tilfelle babyen snur seg på magen i løpet av natta. Lykke til med innkjøp )
Hyacinth Bucket Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Kjøpte på Barnevognhuset Rudo. Fikk en toppmodell til kr. 698,- En madrass noe a`la tempur. Tenkte som så at madrassen er viktig for at jeg skal ha en god natt søvn, og da gjelder sikkert det for babyen også. verdt et forsøk ;-) Uansett så har de i allefall mange madrasser i de fleste str og prisklasser på Rudo.
mayaya Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 De på Barnas Hus anbefalt meg å kjøpe den til 399, sa den var veldig fin, og da tror jeg på det. Når de ikke en gang prøvde å trykke på meg en dyrere, så :-) Kjøpte en nesten tilsvarende til vugga, den er mindre, som kostet 499. Det er ikke fordi det er en bedre madrass egentlig, men fordi de selger mer av sengemadrassen og kan kjøpe inn større kvanta. Så det trenger ikke være BARE kvaliteten som gjør madrassene dyrere...
godiva med 3 gull Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Har kjøpt Wonderland til babyen vår. Den koster 700, og har vært best i div tester. Viktig å passe på ryggen til disse små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå