mummiboy 21.07.06 Skrevet 23. januar 2007 #1 Del Skrevet 23. januar 2007 Noen som har lyst å se ? Det er både bilder av livet før prinsen ble født og nåtidens liv Livet kan fort forandre seg ja, fra ungdommens glade dager (uten noen bekymringer enn seg selv ) til morsrollen som forandrer livet totalt, (til det bedre selvsagt), som skaper en glede som nesten ikke kan beskrives Livet er herlig dere http://thalaas.spaces.live.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 23. januar 2007 #2 Del Skrevet 23. januar 2007 Hei prøvde å ta en titt jeg, men fikk ikke linken til å funke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 23. januar 2007 #3 Del Skrevet 23. januar 2007 Samme her;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 23. januar 2007 uff da, er så dårlig på datagreier!! Hva om dere kopierer linken og så søker da? Prøvde selv nå og da gikk det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 23. januar 2007 Nei nå kom jeg heller ikke inn, så irriterende!! Må nesten bare vente til samboer kommer hjem, han har litt mer peiling enn meg Jeg som hadde så lyst å vise dere "klompen" min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #6 Del Skrevet 23. januar 2007 De ligger på MSN-spacet ditt? Du har sannsynligvis en innstilling som gjør at kun de på MSNlisten din kan se spacet ditt, derfor kommer vi ikke inn. Prøv å endre innstillinger(du må stille inn på at alle på nett kan se spacet) så ordner det seg Linken funker for deg fordi du har tilgang til ditt eget space men det har ikke vi hvis du skjønner! Vi vil jo gjerne se gullungen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 23. januar 2007 Ja off jeg skjønner Det ligger på spacen min, men har forandret slik at alle kan gå inn!! Tror jeg da p.s Har stillt det inn på alle ja ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 23. januar 2007 #8 Del Skrevet 23. januar 2007 Kommer til en side hvor det er en feilmelding om at jeg ikke har tilgang. Men jeg er sikker på at bildene av sønnen din er kjempefine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 23. januar 2007 Hmmmm!! Prøver å fixe det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 23. januar 2007 #10 Del Skrevet 23. januar 2007 Heisann! Kom ikke inn nå heller... Legg ut en ny tråd når du får fikset det, da! Er så artig å få lov til å se på bilder!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå