Gå til innhold

Er det virkelig mulig å være så siiiiiinnsykt frekk?? Prøv å styre hormonene dine du!!!!!


alleredemamma

Anbefalte innlegg

Hvem det nå enn var som svarte på innlegget mitt om temperatur. Har du et problem med at jeg stiller spørsmål her inne? Jeg har faktisk ei lita jente fra før og var da inne på 1. trimester selvsagt. Jeg hadde hvertfall ingen problem med at folk fra forumet bli gravid stilte spørsmål her inne. Det er vel fullstendig naturlig. Det er jo de som allerede er gravide som har mest erfaring. Jeg husker ikke alt fra forrige svangerskap...derfor spør jeg dere som som regel vet best. Ta deg sammen!!!!Håper du ikke er slik mot andre prøvere som kanskje ikke engang har vært gravide før! I couldn't care less med henhold til hva du mener, men andre kan ta seg virkelig nær av det. Tenk på andre enn deg selv!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er enig med deg... Før jeg ble gravid hendte d at jeg var her inne for å spørre om råd.. Ikke noe galt i d!! Kan ikke vite alt davel... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei...jeg forstår rett og slett bare ikke hva problemet er jeg. Dersom hun irriterer seg slik over det er det jo bare å lavær å svare. Det er jo ikke akkurat slik at forumet fyller seg opp slik at hun ikke får lagt inn sine innlegg. Uff og uff!!!! Jeg må bare le jeg altså...greitnok at hormonene løper løpsk når man er gravid, men det er jo grenser for også da...:-) Hehe...at det går an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar hormonene mine gå ut over sambo jeg.. Hehe.. Stakkars mann;) Ser ikke poenget med å bitche på ukjente folk som spør om litt hjelp.. Jeg har forresten ikke peiling på d med tempraturer.. Får håpe du får positiv test:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...