Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Jeg har fått helt angst for å gå over termin nå.. Etter det programmet på nrk i går ( puls) stoler jeg ikke på at babyen har godt av å være for lenge inni der..
cecilie stolt mamma :) Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Vår lille prins kom dagen før terminen Lykke til videre. Lenge til du har termin?
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 en uke over, dvs vannet gikk 1 dag før det igjen da. Har ei perifer venninne som nå har gått 16 dager over terminen, og ikke hørt noe ennå om at hun har fått (ei venninne får beskjed med en gang det har skjedd, så da får jeg beskjed)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 på torsdag..Så får håpe han kommer i morgen
Lirum Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 Begge tidligere fødsler har jeg født 3 dager etter menstermin! Den siste fødselen var menstermin og ul-termin sammenfallende, det er det også denne gangen! JEg har termin 10.02.07 og følger jeg eget system føder jeg 12 eller 13 februar :-) Jeg for min del har registrert at min "overtidsdato" er på en lørdag, og jeg driver allerede nå og manner meg opp i tilfelle jeg går over tida. Det blir ikke noe som helst aktuelt å vente til mandag ETTER, snarere vil jeg mobilisere alle mine krefter for å kreve igangsettelse FØR den aktuelle helgen!! Men akk, hvordan GJØØØR man det. Alle helsepersoner i min nærhet er så, så ,så jajaajaj, avfeiende!? JEg får virkelig øve inn noen monologer og noen scener, kanksej jeg kan hyre en eller flere gråtekoner med meg???
Stollima Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 11 dager sist gang,hadde da en tøff fødsel som endte i keisersnitt etter 36 timer,er no 2 dager over og frykter det verste,har jeg ikke fødd før jeg skal til legen igjen(om 4 dager)så kommer jeg til å kreve å bli satt igang evetuelt få et keisersnitt,for jeg vil ikke utsette meg og den lille for det samme som jeg måtte igjennom sist gang,viss vi kan unngå det.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 Vet at folk kan gråte seg til å bli satt igang hvis de har store fysiske eller psykiske plager..men skal litt til, tror ikke man får det av å ringe å si "hei,jeg vil bli satt i gang nå" liksom..
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 23. januar 2007 #9 Skrevet 23. januar 2007 Og babyen, en gutt kom i dag rundt kl 11 fikk jeg akkurat beskjed om:)
Seriøst Skrevet 23. januar 2007 #10 Skrevet 23. januar 2007 Min kom to dager etter termin, så det var jo ikke så gale da.
Mannemor Skrevet 23. januar 2007 #11 Skrevet 23. januar 2007 Jeg ble satt igang 16 dager over ul-termin. :-)
2 boys & now pink Skrevet 23. januar 2007 #12 Skrevet 23. januar 2007 Sist gikk jeg 12 dager over. Håper jeg slipper det denne gangen.
godiva med 3 gull Skrevet 23. januar 2007 #13 Skrevet 23. januar 2007 ble satt igang 19 dager over termin sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå