Gå til innhold

Hjelp med jentenavn....!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får vi en gutt er navnet klart (og har vært det siden vi fikk vår forrige sønn for litt over to år siden...) - han skal hete Lucas.

Vi har en Tobias fra før.

Så var det jentenavn da...der sliter vi litt...vi blir ikke enige. Jeg skrev en lang liste i går etter å ha gått gjennom navneboken....og da ble de aller fleste forslagene strøket over:o(

De vi har på listen begge to er;

Milla

Julia

Gunilla (men det er jeg litt usikker på pga har en venninne som heter det)

Pernilla

Bethina (men er litt usikker på dette også)

Samboer liker veldig godt Emma - men det syns jeg er så oppbrukt at jeg ikke liker det lenger...

I tillegg liker jeg veldig godt;

Alva

Tiril

Hermine

Madeleine

Hjelp?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns ikkje milla e nokka fint,tenke på unger som forkorter kamilla da.på den listen var det kun julia som falt i smak...men vi e no forskjellige,vi mener ulikt...

Skrevet

Likte Julia!

(også er jeg veldig enig med din mann når det gjelder Emma!)

Skrevet

Synes Tiril og Alva er kjempe fine navn jeg :)

Vanskelig dette med navn.......

Skrevet

Likte også godt Tiril og Julia. Emma er også veldig fint, men også mer vanlig. Men kanskje ikke så vanlig at man risikerer tre Emma'er i samme klasse?

Skrevet

Eg likte Julia, Alva og Tiril av namna på listene.

Lucas er jo også veldig populært for tida, så ser ikkje heilt problematikken med Emma. (Men det er jo mange fleire i Noreg som heiter Emma enn Lucas då!) Personleg likar eg Lukas med K betre enn med C (men eg er jo også ein av dei einaste som skriv nynorsk her inne *hehe*)

Håper de finn eit namn som passar - men de har jo eit godt utgangspunkt sidan de allereie er einige om fleire namn :)

Skrevet

Milla er det jeg liker best...så det er vel stor sjangse for at det blir det om vi får en jente....:o)

Skrevet

Ja, det er nok litt flere Emmaer enn Lucaser i Norge enn så lenge....så tenker ikke på det. Er bare det at jeg kjenner fire stykker som har fått jenter som heter Emma de siste par årene, men kjenner ingen som har fått en Lucas....og det er jo det som teller. Uansett var det "ingen" som het Lucas da vi bestemte oss for det navnet for noen år siden....og det er jo typisk at det er på vei til å bli poppis:o(

Jeg likter oprinnelig Lukas bedre enn Lucas, men akkurat der får samboer bestemme...siden jeg fikk "bestemme" Tobias forrige gang:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...