Gå til innhold

Der var lille Odin kommet ut av magen min:)(rotete innlegg)

Anbefalte innlegg

Fredag 19.01.ble jeg mamma til en NYDELIG prins. Forløst ved planlagt Keisersnitt. Snitte gikk relativt greit..ble litt dårlig av spinal bedøvelsen. Fikk blodtrykks fall,noe som gjorde at jeg ble kvalm,fikk ikke puste.. fikk litt panikk:( men det roet seg etter ett par minutt! Selve kuttinga i magen gikk kjempe bra,ikke noe vondt eller ekkelt. Men da Odin var ute,fikk jeg litt blodtrykksfall igjen. Fikk se babyen min,men ønsket bare bli ferdig. Så sendte pappan ut ilag med babyen,slik at jeg fikk slappe av.. Fikk noe å slappe av på:) etter en liten stund på intensiven fikk jeg gulle inn til meg.. Fikk han til puppen og kunne bare beundre han:) Deilig! I går fikk jeg dra hjem fra sykehuset(under tvil),så nå er jeg bare hjemme å koser meg. Må på sykehuset i dag og ta sprøyte og i morra for å ta sprøyte + stinga:)

Odin var 49cm og 3425gram og ble tadd 9dager før termin!

Fortsetter under...

Gratulerer så mye. Veldig bra at du skriver hvordan det føltes, jg skal ha ks i juli og er allerede veldig spent på hvordan det vil være:-) Har hatt epidural før med bt fall så føler på meg at det vil skje noe lignende som med deg, men men det går jo fort over. Gratulerer igjen:-)og lykke til med prinsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...