minimy m Emma & Emil! Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Emma vil ikke sove mer enn en halv time om dagen hu! Å i to netter nå har hu nesten ikke sovet!! Hmm.. Har alltid vert flink til å sove,helt fra vi kom fra sykehuset.. Men den siste uka har hun ikke villet sove noen ting nesten...!! Ligger bare å griner når jeg legger henne, unasett om det er i vogna, senga, ell leke grinda.. Hu pleier å sove litt lengere ute, men i dag torde jeg ikke legge henne ut pga kulda..!! Klemmer fra
katlinka Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Nå er min jente snart 6 mnd og ting har bedret seg. Men når hun var 4-5 mnd gikk det i 1-2 lurer om dagen på max 1 time til sammen. Tror hun slet litt med tennene, hun fikk 2 tenner når hun var 5,5 mnd. Kanskje din datter også har litt ubehag med tenner og derfor ikke får sove så godt...
haater husarbeid Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Om natta sover han fra ca 22 til 04-ammer-sover til 06, ammer, sover til 08-09, ammer og står opp. Sover ca to halvtimer + en lengre dubb på 1,5 t. Legger seg kl 22.
Aga:-) Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Ingeborg er 4 dager eldre enn jenta di, og sover også minimalt. Kanskje 10 timer til sammen i døgnet. Men en ting du burde sjekke, er om hun har ørebetennelse. Da gjør det vondt å bli lagt ned.
minimy m Emma & Emil! Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2007 Hvordan sjekker man om barnet har ørebetennelse da?? Hmm... Hu har forresten fått to tenner, men det er tre uker siden nå
♥@nette med prinsessene♥ Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Hei på deg ! Har samme problemet med Linnea.... hun sover veldig godt på dagen men alt er liksom blitt for spennende til å kunne sove på dagen.....men da vi skulle ha det baby treffet på Down Town merket jeg at jeg klarte å få henne til å sove i vognen hvis jeg la lammeskinnet og en koseklut nedi vognen.... men da var jeg heldig... hun sov i tre timer.... det er første og siste gang... Ikke noe galt med henne men hun vil bare ikke sove til vanlig...... hun sover 15 min her og en halvtime der..... Så tror de er ganske like... kanskje det er vanlig at det er vanskeligere å få de til å sove når de er blitt så " store " ? er vell forskjellig uansett =) Klemmer =)
♥@nette med prinsessene♥ Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 Linnea hadde også ørebetennelse forresten men er frisk nå... men du kan jo prøve også dra forsiktig i øreflippene og ta litt på ørenen hennes for å se om hun får vondt.. ellers hvis du har mistanke er det bare legen som kan se dette.... Klemz
nikoen Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 Min er en dag yngre enn din, tror jeg er heldig for han sover 3 timer ca på dagen og fra 21-22 til 9 tiden neste morgen. Det som har funket godt her er å legge han med en gang han gnir seg i øynene. Tar også ut tutten når han har sovnet for hvis ikke våkner han en stund etterpå for tutten ramler ut ved siden av fjeset så han ikke kan snu hodet uten at den er i veien. Han liker også godt å ha noe oppi fjeset så d føles trygt og godt. Men barn er jo forskjellige. Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå