Gå til innhold

Ammetrøbbel.. :(

lille gull skal bli storesøste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, hva skal jeg gjøre??

Veslejenta på 5 uker har nå de siste dagene begynt å tulle sånn når hun skal amme.

Hun vil ikke suge ordentlig, og i natt bare hylskrek hun når jeg skulle amme henne. Tenkte at da var hun kanskje ikke så sulten, for hun roet seg ganske fort uten pupp, men også når jeg skulle amme henne isted ville hun ikke suge ordentlig.

Redd for at hun ikke skal få i seg nok mat, hun virker ikke helt fornøyd.. ;(

Og selvfølgelig er de syke hele gjengen på helsestasjonen så der var det ingen hjelp å få.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda. Noe annet på gang? Forkjølelse, belegg i munnen, tenner, mens... Pump når hun nekter å spise! Og la henne spise i søvne...

Skrevet

Men hun vil ikke ta flaske heller...

Skrevet

Da har hun antakeligvis vondt en plass, tenner, sopp i munnen, vondt i halsen...

Kan du tusle til helsestasjonen og be dem titte på henne? Og pumpingen er for din produksjon, ikke nødvendigvis for barnet sin del. Selv om det hadde vært fint å få noe i henne, da! Ta turen i ettermiddag!

Skrevet

Ja ville gjort det hadde det ikke vært for at alle der er syke..

Må vente til i morgen, så får håpe det bedrer seg i løpet av dagen..

Skrevet

Forsøk å titte i munnen hennes, bruk lommelykt, se langs kinnene og tungen (hvitt belegg som ikke går vekk?), rød i halsen, rød eller hoven nederst midt i gommen? Og forsøk å gi melken fra kopp, shotglass kan de lepje fra.

Skrevet

Ok..

Takk for hjelpen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...