Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 jeg har kjent liv hver dag i halvanne uke na, og er helt sikke pa at det er liv, kjenner det pa inn og utsiden av magen, sambo har ogsa kjent det.. men sa sa legen at det var for tidlig a kjenne liv men er absolutt ikke i tvil.. hmm
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 i e 15+6 daga,har kjent mye allerede..så det e nok ikkje umulig...bare legen som e en gledesdreper
LoveInMyTummy Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Jeg har kjent liv i fra ca uke 16. Det sparker skikkelig, så jeg er ikke i tvil:) Jeg har en følelse av at legene ikke kan så mye om svangerskap. Legen jeg var hos i uke, prøvde å finne hjertelyden til fosteret midt på magen min...hehe. Er nå i uke 19.
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Har kjent spark sidan eg var 18+0 og kjenner det tydeleg på utsida også, nokre spark kan eg sjå også (er 20+1 i dag) Kjente liv (leamus-bobling) frå 15+3 Synes det var rart at legen din meinte det var for tidlig, min lege var litt overraska over at eg ikkje kjente spark då eg var hos ho (men same kveld kjente eg jo tydelege spark for første gang!)
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 spørs hvilken leger det er,hadde en kvinnelig lege med mi første,ho kunne mykkje+at i likte ho bedre enn jm.så gikk mest dit. men no har i en mannlig kløne syns i hehe..men koselig..derfor en ofte går flere ganger til jm enn lege
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 Hei.. Jeg venter mitt andre barn og er i uke 19. Jeg har ikke kjent noe enda,men på første så kjente jeg det fra ca uke 13-14.. Så det er ikke umulig at du kjenner noe vettu
Mamma&LilleKrølle Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Jeg var 17+4 første gang jeg kjente noe som jeg var sikker på var beibien. Hadde kjent det tidligere også, men var da ikke helt sikker på hva det var. Ifra den dagen jeg var heelt sikker tok det 2 dager før jeg kjente skikkelig spark utenpå magen,og fra den dagen har det vært full aktivitet. Nå kjenner både jeg og pappan liv hver dag:) Men JM var uenig i dette. Jeg var der den dagen jeg var 20+0, og da kunne hun fortelle meg at vi ikke kjente liv utenpå magen...!?? Det var hun som spurte om jeg kjente bevegelse i magen, og da svarte jo jeg at jeg kjente det både inni og utenpå. Men det var hun uenig i.. Hun sa at det var nok litt innbilt, fordi jeg kjente liv inni magen og TRODDE jeg kjente det utenpå også.. Heh, jaha.. Jeg vet no uansett hva jeg kjente da, og hadde jo kjent det i 2 uker da. Så JM får si hva hun vil..!
**Hege&Amalie** Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 jeg har kjent liv siden uke 14... er 3. gangs... kjenner det utenpå både jeg og sambo nå... er i uke 18 nå..
gosnut Skrevet 23. januar 2007 #9 Skrevet 23. januar 2007 Jeg kjente liv i uke 15/16, så den tror jeg ikke på : ) Dette er nok helt individuelt. Er i uke 24 nå.
Glad i barn :) Skrevet 23. januar 2007 #10 Skrevet 23. januar 2007 Jeg kjenner svært lite. Er i uke 20 med 4.mann. Men har foranliggende morkake - og dette er visst litt støtdempende. Men kjenner litt kriblinger og smådytt nedover - men gleder meg til mer!
Cloudberry Skrevet 23. januar 2007 #11 Skrevet 23. januar 2007 Jeg går inn i uke 19 denne uka. Jeg kjenner ikke noe spark,men kjenner sånne rare bobbler inni magen på venstre side ganske ofte. I tillegg klør det på magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå