~Roskva~ Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Hei Her kommer en ny prøver på BiM... Er 31 år og bor i Tromsø-området. Vi er inne i vår 2 prøveperiode etter å ha sluttet på p-pillen, men er forberedt på at dette kan komme til å ta litt tid. Håper ingen jeg kjenner ser meg og kjenner meg for mye igjen før jeg har en spire i magen... Hilsen
2 søte små:-) Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Velkommen hit! Håper det blir et kort opphold på deg:-)
~Roskva~ Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2007 Tusen takk! Nå ble jeg glad for at noen tok seg tid til å svare :-)
L<3E<3 Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Velkommen skal du hvere:):) håper din tid som prøver her blir fin:) klemmepå..
To tupper Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 VELKOMMEN ROSKVA! Håper du får kort tid her inne før du havner over på 1 trimester. Håper også at du har borrelås, superlim og magnet i ryggen slik at du drar meg med deg over!!!!! Kos deg med prøvingen! koseklem fra
liljamin Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 hei og velkommen:) jeg er også ny:) vi er inne i vår første periode:) Jeg er også forberedt på at det kan ta tid, men håper selvfølgelig at det klaffer om ikke så alt for lenge:) lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå