Gjest_1001 Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Det er satt opp treff på vannkanten fredag 26. januar (altså nå på fredag) Det blir bading fra klokken 11.00 på vannkanten, det er ingen kursaktivitet i terapibassenget så der er det fritt frem, det holder 33' og er det samme bassenget som babysvømmingen holdes i, ellers er det også "fritt frem" i de vanlige bassengene og. Har babyrutsjebane og ;o) Det blir også peppes fra klokken 12.45 (13.00 ca), der har jeg bestilt 10 plasser med barnevogn, men jeg kan øke bestillingen om fler vil. Man trenger ikke være med på begge aktivitetene om man ikke vil bade for eksempel. Er greit å bare komme på peppes også, eller bare på badingen. Hyggelig om mange vil komme. Informasjon om fredagen finner du her: http://www.dinbaby.com/forum/thread/7779557 Påmelding skjer her: http://www.dinbaby.com/forum/thread/7882070 Me snakast!
mai mammaen til to Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 dytter litt vi og.. ser ut som at vi kanskje ikke kan være med på badingen..hun er blitt syk..men er forhåpentligvis frisk til fredag..
cambaby*20.juli-06* Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 huff, stakkars lita. håpe ho blir frisk da.god bedring!! jenta mi va syk forrige uke..Er så hyggelig å treffe nye folk og bebiser, så håpe ho e på bedringens vei te fredag..er jo bare å komme på peppes hvis du ikke vil bade me ho..)
Gjest_1001 Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2007 God bedring!!! Ikke greit når de små blir syke! Håper dere er frisk til fredagen!!!
mai mammaen til to Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 takk for det..ja tenkte det at jeg kanskje kommer bare på peppes... vi skal jo egentlig på babysvømming på torsdag og..så får se hvordan formen hennes er da..hun er bedre i dag enn i går da..
27dager Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 er det sånn at alle dere kjenner hverandre? da er det litt flaut å komme alene.. vet jeg burde være over det men er litt sjenert av meg.. jenten min er litt over 2 mnd, hvor gamle er deres barn? vi har aldri badet i basseng før, hva må jeg ha med? og hva bader babyene i, vi har tøybleier så det går hverfall ikke.. hadde jo vært kjekt. er det hver fredag?
*toppris* Skrevet 23. januar 2007 #9 Skrevet 23. januar 2007 heihei, jeg er 21, kjenner ingen av de som skal der:) har en gutt på snart 5 mnd, har badet der en gang før pga begynt på babybading.. blir ikke så lenge uti pga barnet blir fort kaldt når de er små, så 20-30 min,.. du kan kjøpe badebleier eller badetruse der så det er null prob:) er ikke hver fredag, er når vi setter opp avtale oss i mellom.. hvor gammel er du?
27dager Skrevet 23. januar 2007 #10 Skrevet 23. januar 2007 høres bra ut. er 26. skal se om jeg kommer meg avgårde, var litt tidlig, vi er som regel midt i frokosten da;) snakkes kanskje da!
*toppris* Skrevet 23. januar 2007 #11 Skrevet 23. januar 2007 skriv deg opp på listen da:) linken er øverst...gullet mitt sover vanligvis da, men kommert til å ta meg en tur:)
Gjest_1001 Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 23. januar 2007 Hei, bare å komme, jeg biter ikke hehe! Netse gang skal jeg heller sette opp badingen klokken 12.00.... Tenkte det var litt sent jeg, i og med at det er fredag og kanskje andre ville gjøre andre ting den dagen. ' Men neste gang blir det 12... Tenkte vi kunne ha badetreff en gang i måneden eller noe jeg. Vi har jo også vanlige treff på era ca annenhver uke til vanlig.
Me myself and I Skrevet 23. januar 2007 #13 Skrevet 23. januar 2007 hehe, tror du gjør lurt i å sette opp treffet litt senere neste gang:) vi er og vanligvis i frokosten da. men skal dra oss opp litt tidligere pga badingen:D
Gjest_1001 Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 23. januar 2007 Satte det opp da fordi det passet så bra med sovingen til Håvard jeg. Han er ferdig med første lur rundt 11 SKal ta mer hensyn neste gang... Er visst bare vi som er våkne i 7 tiden om morningen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå