Gå til innhold

Da kommer hun snikende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tante rød kommer snikende nå gitt!!

Da blir det ikke oktober 07 baby heller..

Og jeg har plutselig fått lengre lutealfase,men det

er jo visst bra å ha,selv om jeg føler meg ganske så lurt nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld språket , men DRITTANTE!!

Jeg føler med deg og vet nøyaktig hvordan denne følelsen er!! :(

Lengre lutealfase er sannsynligvis ikke noen trøst akkurat nå. Kanskje det er meningen at vi skal ha novemberbaby heller... En liten skorpion kan jo være morsomt å ha 8-)

Stor klem fra

Skrevet

Det må være den dummeste tanta i hele Norge. Selv om det er mye snø og greier, må det da være måte på forsinkelse. Synes bare så synd på deg nå. Tenk å gå og vente slik i dagesvis for ingenting.

trøsteklem fra

Skrevet

Hmmmm

Ikke det jeg venta på å høre fra den kanten...

Men som du selv sier,lengre lutealfase er bra og ha.

Lykke til i ny pp skifer,november barn er også bra å få C";)

Klem

Skrevet

Synd å høre at det ikke klaffet!

Ønsker deg bedre lykke til i neste periode:o)

Klem

Skrevet

Så teit! Tantefaen kan innfinne seg i tide, eller også halde seg vekk, tykkjer nå eg. Men novemberbarn er også bra...

Klem frå

Skrevet

Er det mulig????? Jeg tror faen meg at våres tanter råtter seg sammen, skifer! *grrr* Nå er det bare å melde dem til tantepolti, så kanskje vi får fred godt over 1 år fra dem.

Det eneste positive er at når(*ler*) vi får termin for novemberbarn har vi termin likt:))) Det blir kos å gå sammen med noen "kjente" gjennom graviditeten.

En ting er sikkert skifer, vi skal ikke ligge på latsiden denne pp heller. Nå må det bli vår tur:)

Trøsteklem fra

Skrevet

Uff, Skifer. Hadde virkelig tro på at tanten din hadde gått seg vill denne gangen, trodde hun virret rundt inne i de finske skogene nå. Men nei da!

Har nå hatt en dag å omstille meg på, og syns nå at et novemberbarn må jo være perfekt=)

Vi får kose oss fælt om ca to uker=)

Trøsteklem fra

Skrevet

Du får legge inn en anmeldelse hos tante-politiet, skifer. Maken til svindel og lureri skal man lete lenge etter! La det bli en siste advarsel til tanten din om å holde seg laaaaangt vekk resten av året.

PS. Novemberbarn er ikke å forakte - har selv et nydelig eksemplar og tar gjerne et til!

Skrevet

Uff- så synd at det ikke klaffet denne måneden- det så jo så lovende ut!!

Bra da i alle fall at lutealfasen er lenger- større sjanse for at en spire skal få tid til å klore seg fast da.

Kanskje februar blir en VELDIG bra måned....?!

Klem fra

Skrevet

Helsikes dritt da!!!!!

Men jeg holder av plassen din også skifer!!!

Stoooor klem

Skrevet

Det var da som bare f....

Da gjelder det å se fremover igjen. Egentlig er det faktisk ikke særlig moro å være høygravid og kokvarm om sommeren. Sånn sett er termin i november mye mer praktisk. Dessuten kommer juleferien rett etter novembertermin, slik at pappaperm kan gå rett over i juleferie. Det er veldig hyggelig. Og regner vi slik som det ble gjort tidligere i januar er du vel faktisk 0 + 1 på vei i nytt svangerskap!

Det gikk i grunn ganske bra med deg da du tempet her inne? Kanskje det er trikset??

Lykkeønsker i hauger og lass fra

Skrevet

Dritt tante her også!! Fysj og fy på henne!

Og trøste klem til deg Skifer

Skrevet

Nå vågen hun å vise seg ja, makan til frekkhet... Det var dumt da, nå håpet jeg veldig for deg, og flere med meg. Du har god grunn til å føle deg litt lurt ja, hadde jeg og gjort.

Sender deg en god trøsteklem jeg...

Skrevet

Tusen takk jenter,jeg trengte litt trøst nå,hadde jo begynt å innbille meg ting ettersom dagene etter ikm gikk.

Det var en som nevnte temping over her..

Joda,jeg temper jeg,derfor jeg var så håpefull når tempen steg ytterligere etter ikm,håpet bare økte for hver dag,trodde lutealfasen skulle være konstant,men den er tydligvis litt fleksibel alikevel.

Bra jeg ikke kastet bort masse penger på tester hvertfall.

Ja Bente,disse tantene våre må ha en sammensvergelse på gang,får håpe de legger planer vi liker denne gangen.å gravide sammen hadde vært kjempekos.

Ja november er vel god nok mnd som noen annen å føde i den,det sa jeg i fjor og det,har jo vært gjennom alle mnd,noen to ganger også,og hver mnd er like bra,bare det skjer en gang i overskulig fremtid så er jeg fornøyd som bare det,om det blir oppå andres burdager,Julaften eller når som helst...bring it on..:)

I dag våknet jeg med grusomme migrene dritt,hver eneste tantebesøk kommer den migreneskiten på dagen tante herjer som værst,håper jeg slipper flere dager med det nå,men kjennes bedre ut nå,derfor benyttet jeg anledningen å logge på og si hei,men tror nok jeg skal logge meg av igjen ganske kjapt.

Mange kos og klemmer fra Skifer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...