Mamman til prinsesse Malin Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Er det normalt å ha erotiske drømmer omtrent hver natt når man går gravid eller er det bare meg??=)
Solskinnsjenta Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Har hatt det litt oftere enn vanlig jeg og. Det er jo mye som skjer nede i underlivet, så det er jo ikke så rart om noen av disse signalene blir "mistolket" i søvne- hehe!
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Tror det skjer noe, ja! For i går våknet jeg av ettermiddags-duppen min av at jeg hadde orgasme! Det var passe sprøtt!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Hel normalt! Leste en artikkel om emnet faktisk. Hadde en periode siden hvor jeg hadde slike drømmer veldig ofte. Men nå har det avtatt litt...
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2007 Gudskjelov er det ikke bare meg. Trodde jeg hadde blitt helt rar jeg nå=) hehe. Typen er selvfølgelig bare glad for det da. Gutter alts!!
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2007 Det er nesten litt pinlig.. også handler det nesten alltid om meg, typen min og en til!! vet ikke helt åssen jeg skal tolke det jeg!?!
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2007 Ja jeg håper det avtar etterhvert for det er nesten slitsomt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå