Gå til innhold

Det må jo være noe galt med dattera mi??


Mrs.D.♂♂♀♂

Anbefalte innlegg

Jeg blir veldig bekymret. Hun sover sååå mye! Ta f.eks fra siste måltid i går til første måltid i dag: Hun fikk mat kl.22 og var våken til kl.01 og da sovnet hun. Jeg måtte VEKKE henne idag halv 12 for å få sitt første måltid. Er det mulig??!! Vet jeg ikke skal klage, for jeg ser det er flere av dere som sliter motsatt vei, men jeg blir rett og slett bekymret av at hun ikke får nok mat og legger på seg slik hun skal. Hun får heldigvis mme, tenk deg den melkesprengen jeg hadde hatt hvis jeg ammet? (begynte med mme pga veldig såre bryster)

 

Imorgen skal vi på 6-ukers kontroll, og da er jeg spent på vekta hennes. For slik soving og mating har pågått snart i ei uke. Jeg var B-menneske før jeg fikk barn, og hadde endelig klart å snu på det etter jeg fikk guttene mine, men er redd for at jeg blir et B-menneske igjen hvis Thea Helene får styre søvna vår. Noen fler som har "sovebarn"??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

snuppa mi sover også mye. hun har blitt litt mer våken de siste to ukene. hun er 8 uker på fredag. men jeg vekker henne alltid etter 3-4 timer. til å begynne med var det vanskelig å vekke henne. Vi maserte hender og føtter, kilte henne litt på øret og dullet ellers. Hun er mest våken om kvelden nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten ikke hjerte til å vekke henne heller, for hun trenger vel kanskje så mye søvn. Glemte også å si at hun pleier å sovne igjen etter en og en halv time etter første måltid og våkner ikke igjen før mellom 4 og 7 på kvelden. så hun sover MYE!!!!!!! Igår fikk hun kun 3 måltider på 150 ml. Syns det er for lite jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du :)

du kan jo regne at hun skal ha 150 ml pr kg i løpet av et døgn, så visst hun veier 3 kg- trenger hun ikke mer........ellrs så kan det være at hun har fått for lite (viss hun veier mye mer) og blitt slapp, at det er drfor hun sover mye??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun veier ihvertfall mer enn 3 kg. Sist jeg veide henne var 4.januar og da veide hun nesten 4 kg. Hun virker stappmett når hun har fått i seg de 150 ml og nekter å ta mer. Men jeg får vel forhøre meg på helsestasjonen imorgen om jeg må begynne å vekke henne oftere eller om hun har lagt på seg det hun skal.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det høres ut som hun sover kjempemye. Jeg tror jeg ville vekt henne hvis jeg var deg... Men bra du skal på helestasjonen imorgen så får du høre med dem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...