Allean, Fia og lillebror Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Jenta mi er snart fem måneder og den siste mnd har hun tisset igjennom bleier og pysj nesten hver natt. Vi har skiftet opp en str i libero. Ingen effekt. Vi har prøvd pampers. Men det hjalp heller ikke. Bleiene er klissbløte, så det kan godt hende de renner over. Hvis hun er våken midt i natten så skifter jeg bleie. Men jeg synes det blir for mye å vekke henne for å skifte bleie. I natt tisset hun igjennom klokken seks. Og når hun stod opp klokken ti var hun like bløt igjen. Er det noen som har noen tips til bleier som kan være bedre. Alle tips tas imot med takk.
mamma til en prinsesse Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Jenta mi tisset igjennom i begynnelsen og, men problemet ga seg når jeg prøvde lidl bleiene. Er kjempe fornøyd med de
Gjest Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Det var ei har som tipsa om up and go bleier. Her fungert fint her og er sikkert verdt et forsøk:) Lykke til
mammarit Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Ta på to bleier? Har ikke prøvd det, men hørt at noen gjør det. Her fungerer Libero up & go utmerket.
Allean, Fia og lillebror Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2007 hmm har ikke tenkt på å prøve up and go. Det er jo verdt forsøket det også. Tenkte liksom at det var dag bleier, men den suger kanskje opp fortere enn andre bleier
Tuppa :) Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 Vi hadde samme problemet, fant ut at det hjelper å ha en body under pysjen, da holder bleiene seg på plass. Etter at vi begynte med det, har hun ikke tisset igjennom på natta:)
frøken~synge~vil Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Her i huset lekker bleiene hver gang bestemødrene prøver seg på bleieskift.. Sjekker du at de sitter intill lårene? Jeg drar de godt opp på ryggen og sjekker låra, og da går det som oftest bra. Men hvis det er fordi h'n tisser veldig mye så vet jeg ikke. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 Prøvd Pampers active fit? Det var en åpenbaring for meg å prøve disse
rolly Skrevet 23. januar 2007 #9 Skrevet 23. januar 2007 ja hadde samme problem men pampers active fit ordna saken
Lille søtnos Skrevet 23. januar 2007 #10 Skrevet 23. januar 2007 Har også hatt det problemet noen netter, eller rettere sagt på morgenen. Har skjedd med 3 ulike bleietyper. Nå bruker vi lidl bleier som fungerer bra, men for sikkerhetens skyld: Når jeg ammer henne på morgenen i vår seng legger jeg alltid en engangskladd under henne. Kjøpes på apoteket (brukes ofte til eldre personer med inkontinensproblemer). Når det da skjed uhell slipper jeg ihvertfall og skifte vårt laken....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå