Gå til innhold

November: Har dere førstehjelpsbok for barn?


Storebror & Lillebror

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte en i går! Hva er uvurderlig førstehjelpsutstyr å ha hjemme? Kanskje fornuftig å handle inn kompresser og brannsalve bl.annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble du ringt opp av noen som solgte det? Jeg har nemlig blitt ringt opp av telefonselgere som selger førstehjelpsbøker for små barn. Blir litt provosert av det da jeg mistenker at de sniker til seg info om at vi har fått en baby i hus.. og da vil jeg ikke kjøpe.. Men så kom den dårlige samvittigheten etterpå da. Tenk om det skjer noe, også kjøpte jeg ikke den boka som kunne lært meg hvordan jeg skulle redde babyen min..uff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, ble ringt opp! Også er jeg reservert mot tlf.salg!!!

Men ble vekt av en dame som hørtes ut som en skjelven og skrøpelig pensjonist (taktisk salgsteknikk fra arb.givers side), så jeg hadde ikke hjerte til å svare frekt da hun sa hva det gjaldt.

Hadde ikke kjøpt hvis det ikke var for at dette er noe jeg allerede var på jakt etter. Er jo veldig kjekt å ha hvis noe (bank i bordet) skulle skje. Skjønner du fikk dårlig samvittighet, men skjønner at du ikke ville kjøpe via tlf også! Du kan jo bare kjøpe en selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...