Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Jeg kunne godt vært hjemme en stund til. Trives med det, men vi har ikke råd til å klare oss på en lønning pluss kontantstøtte. Det blir for lite.... Litt dumt for jeg skulle ønske jeg kunne vært hjemme lengre. Frister lite å gå ut i jobb...Blir et kav.
Tita&Tage Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Enig med deg! Det hadde vært fint å være hjeme med barnet lenger enn et år!!! Gruer meg til å sette henne igjen i barnehage :/ Tror jeg prøver å få meg en delstilling til å begynne med...
TurboPrinsessen:-) Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Skulle også ønske jeg kunne bli hjemme ett år til.. men har heller ikke råd. Akkurat kjøpt oss tomt og skal bygge... Jeg har ingen jobb å gå tilbake til, fikk oppsigelse grunnet konkurs fra forrige jobb, så jeg må jo på jobbsøk igjen. Derfor synes jeg det er ekstra kjipt. Spesielt siden han er så mye vekke.. Men men... det er enda et halvt år til, så kanskje jeg vil synes det er godt å komme seg litt ut blant voksne folk da? (neppe.. hehe.. er blitt helt husmor jeg nå.. :-)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Jeg er så heldig at jeg kan fortsette å være hjemme, og det er jeg så glad for! Jeg syns ikke han vesle har noe særlig igjen for å være i barnehage når han er så liten, dessuten er jeg litt egoistisk og vil oppdra barnet mitt selv og følge utviklingen hans. Vi har eget hus og hage uten lån av noe slag, og klarer oss mer enn bra nok med sambo's lønn og kontantstøtte, heldigvis! Så hvis ingenting forandrer seg drastisk, kommer jeg til å være hjemme med han til han er ca 3 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå