Gå til innhold

En svak svak strek :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på dag 36 og fikk frem en svak strek i dag. Testet negativt på torsdag og søndag. Har ingen symptomer. Trodde tante rød skulle komme, for jeg har hatt så vondt i magen. Har ligget på sofaen med varmeflaske tilogmed.

Dette er vår 3 pp etter en SA i oktober. Tør ikke helt å tro det enda, men skal heldigvis til legen senere i dag.

Lykke til alle sammen :)

Klem :

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange som har svake streker på testene for tiden :)

Jeg tror hele gjengen er gravide jeg da!

Krysser fingrene for deg og alle andre som har testet svakt ! :)

Skrevet

du er gravid det er helt sikkert....kjenner igjen den svake streken....hadde det med to av barna mine....gratulerer...

Skrevet

Takk begge to :)

Skal krysse det jeg kan i hvertfall, og ta en ny test hos legen i dag.

Skrevet

Jadda du er nok gravid! Svaak strek hos meg også, først etter noen dager ble den litt sterk og etter en uke over ikm var den ordemtlig sterk :) Grattis og lykke til med graviditeten!

Skrevet

Hei

Gikk bra hos legen i dag. Testet positivt der også. Og han skulle bestille ul til meg pga SA sist. Føler meg allikevel ikke helt trygg, for jeg har fortsatt mensmurringer.

Skrevet

Jammen - da er du jo GRAVID kjære deg! :) :) Gratulerer!!!! Nå sitter''n vet du - ikke flere SA'r nå, dette går kjempebra! Unn deg å gled deg!

Skrevet

Gratulerer!

Hadd en veldig svak strek idag jeg også, men når jeg tok en på ettermiddagen så var det ikke anntydning til strek - dessverre!

Lykke til oghåper at alt går bra denne gangen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...