laffe*høygravid* Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Og det var en helt utrolig følelse!!!!! Så den lille lå laaangt der nede, rørte på seg, strakk seg litt.. og alt sto veldig bra til! Alt var det som det skulle Og magefølelsen stemte - det ligger en liten prins der inne Noe som jeg imidlertid ikke klarer å la være å tenke på, er at jordmor sa at jeg hadde en muskelknute (mest trolig) i magen min. Den lå på siden av morkaken, og var ca 4,5 cm stor. Helt ufarlig, men skulle følges opp om 4 uker for å sjekke om den har vokst. Men hun er jo ingen lege, og kunne ikke stille noen diagnose. Tenk om det er noe annet??? Uff, litt skummelt... Meg alt er bra med gutten min, og det er jo det viktigste!!!!
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 gratulere med gutten da:-) glede meg selv te å dra på ul...e nok sikkert bare en mukelknute
zzzzz-frøken Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Hurra så gøy!!! Mht muskelknuten: Har en venninne som fødte nylig og som fikk påvist muskelknute rundt 12 uker. Dette er ikke noe farlig man skal bare passe på at den ikke vokser slik at den tar for mye plass (hvilket er svært sjeldent at skjer). Den påvirkes av horomoner som gjør at den kan vokse litt, men som regel vokser de lite. En annen bra sak er du får ekstraoppfølging med ul og det er jo bare en bonus!
moaas Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 gratulerer med en liten gutt:)))))) håper ting går bra da,og at jordmora har rett i at den muskelknuten er ufarlig!!!!!!!!!!!!! men tenk positivt,så går nok alt helt flott:))) gleder meg sjøl til eg skal på ul...den 7.3....leeeeeeeeenge til det....uhu;) tror vi får ei jente,men hadde vært kos med en liten junior og da:))))))) klemmm:))))
*RutIetutt* Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 Grattis med prinsen:o) Deilig å se at alt er bra! Får satse på at alt er bar med deg også, og at det bare er en ufarlig muskelknute...
laffe*høygravid* Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2007 Takk Godt å høre at dere også tror det er en muskelknute, og den ikke er farlig. Føles litt bedre da! Men uansett, ikke noe å få gjort noe med nå! Sitter bare å gliser og tenker på pjokken der inne He... får sikkert gjort mye på jobb i dag...
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 så spennende:) godt å høre at alt var bra:) jeg skal på ultralyd i morgen og er så spent=) håper alt er bra med lille nurket, og at vi kan få vite hva vi får. har utsatt shoppingen litt pga vi ville vite det før vi handler så ikke alt blir i nøytrale farger! jeg har også litt guttefølelse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå