Gå til innhold

Sambo dro i morges:-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei,.. han har ikke forlatt meg, han har bare dratt på jobb.. Utrolig at det har gått en hel måned allerede... :-/ Nå blir han borte i en måned..

Han dro 5 i morges, så det var tungt å stå opp i dag.. Og prinsessen vår er ikke bra.. Har litt feber, hoste og er potte tett stakkar.. så har ikke blitt mye søvn heller.

Uff, det er like trist hver gang.. Har bare lyst å grine, men må holde igjen til etter at han har reist. Er vanskelig nok for han å dra, om ikke jeg skal stå og grine i døra.. men da blir det jo litt tårer etterpå..

Rart.. i de siste dagene har jeg bare håpet dagen skulle komme så han kunne dra.. er så pyton de siste dagene når jeg vet han skal reise.. Vil bare få det overstått! Og så de 2 første etter han har dratt, for da savner jeg han sånn! - etter det går det bra, og jeg styrer på alene - som jo går kjempefint..

Sorry,

Måtte bare syte litt, synes litt synd på megselv idag.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, ja, det høres tøfft ut. Flott at du setter ord på det, jeg kan nesten ta og føle på smerten og savnet du kjenner. Kjempebra at du kommer over det og at du synes det går greit å være alene når han er på jobb da. Lykken er vel stor når han står utafor døra igjen for å være hjemme lenge atter en gang.

Klem fra meg

Skrevet

Føler med deg!!! Min reiser masse på vinteren han og. Må stålsette meg for å ikke gjøre det verre for han å reise.

Skrevet

Var jo klar over det da jeg traff han... vi jobbet da på samme sted... Var like tungt før jenta vår kom til verden, men nå har jeg henne å trøste meg med.. og hun er jo en solstråle:-)

Får se om han ikke finner seg en annen jobb når vi vet hva vi har i gjeld osv.. er tyngre for han enn for meg stakkar, ¨han er sterkere enn meg, men dette blir litt for tøft selv for han...

Må bare si jeg har stor respekt for de som er alenemødre på heltid, selv er jeg det bare annehver måned, men får jo kjenne litt på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...