Gå til innhold

Andre som sliter litt med at de må tisse/tisser litt på seg ved fysiske anstrengelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker å trene, og trener 2-3 ganger fast i uka. Da går jeg på de hardeste timene, fordi jeg liker å gi alt når jeg skal trene. (Lillegutt er forresten 9 mnd). Begynte med lettere timer og har økt i styrke og intensitet,men har trenet fast slik i ca et halvt år.

Problemet mitt er bare at når det er mye hopp/løping o.l. er det av og til at jeg har litt lekkasje. Vil dette bedre seg etterhvert, eller kan det være at jeg tar for hardt i eller har fått nedsunken livmor etter fødsel eller noe?

Jeg drev med knipeøvelser fast mange ganger til dagen de 3 første månedene. Dise musklene er veldig sterke i følge mannen (hehhe får mye nytte av de). Gniper av og til ennå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp,lekker litt ja. Men uten de store fysiske anstrengelsene da, det holder å hoppe litt i stua eller nyse...Er vel ganske vanlig dette etter fødsel tror jeg. Vi får bare knipe,knipe,knipe! Det er det eneste som hjelper. Jeg har vært hos urolog pga problemer med tissing i etterkant av fødsel, måtte katetrisere i flere uker, og ut i fra alt jeg har lest, vil de fleste damer få litt problemer med dette, dersom de ikke tar øvelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...