mammatil2. Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 kan ikke få sagt hvor fornøyd jeg er med de. kommer til å bruke de til alle barna jeg eventuelt får.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Mye mulig det, at Lidl-bleiene er bra... Men det er meget begrenset hvor i landet Lidl er representert da. Vi som bor på et sted der Lidl ikke finnes, har med andre ord ikke muligheten til å prøve disse fantastiske bleiene... Da er det greit at det finnes landsdekkende kjeder. :-)
Tiddelidu Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Jeg syns IKKE de er fantastiske.. De blir tunge som bly når de er våte. Skikkelig murstein. Kan tenke meg det var sånne bleier jeg måtte bruke på det tidlige 80-tall. Så jeg har to pakker (for å være sikker) til dem som måtte ønske.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Urin er urin og veier det samme uansett hvilken bleie man setter på ungen. Tisser barnet en liter, så blir det en liter i alle bleiemerkene.
Gjest Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Helt enig!! Beste bleiene jeg noen gang har kjøpt.!!!
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Nei, skrekk og gru for en klumpete og fæl bleie! Jenta vår fikk i tilegg bleieutslett som vi slet med lenge. Aldri mer Lidl bleier her i huset!
EvaL Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 Må jo bare le av disse diskusjonene om hvilke bleier som er best, og hvor forskjellig oppfattning man har av de forskjellige merkene ) Men det som er litt skremmende er jo å lese hvor mange det er som hevder at barna deres får utslett at "det eller det" bleiemerket ( en kan jo undres på hva årsaken til dette er? Selv har vi byttet bleiemerke på ungene våre etter behov/lyst i en årrekke uten det har medført utslett på ungene i det hele tatt. Får vel bare slå fast at vi har vært veldig heldige vi da..... eller så kan man jo si at vi har/har hatt noen fantastiske bleiebarn i huset )
Mamma Mim Skrevet 4. februar 2007 #8 Skrevet 4. februar 2007 Ja, da har du vært heldig! Min gutt "tåler" vist ikke annet enn pampers han.. Synes dessuten de har de "beste" bleiene for små krabater.. Tynne, bare bleie der det trengs, lett å bevege seg i, bra oppsugningsevne.. Libero = rød stump Lidl = rød stump Coop = rød stump First Price = rød stump Pampers = Perfekt for vår sønn! Mens min søster med en krabat på samme alder er tilhenger av Libero, de passer bedre hennes sønn..! Barna er forskjellig bygd og man ser kanskje etter forskjellige ting i en perfekt bleie..!
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 Akkurat det har vi erfart også, pampers fungerer perfekt for jenta vår. Er faktisk forskjell på oppsugingsevnen. Pampers er den eneste hun ikke blir rød i stumpen av.
I`m a kittycat Skrevet 1. mars 2007 #10 Skrevet 1. mars 2007 Noen som vet om Lidl har trusebleier også?
semma Skrevet 28. mars 2007 #11 Skrevet 28. mars 2007 Henger meg på; Helt enig om at Cien-bleiene til Lidl er veldig bra og samtidig billige! Savner også trusebleier fra samme merke, tenkte å kontakte kundeservicen deres og etterlyse trusebleier.
Tommelisa Skrevet 16. april 2007 #12 Skrevet 16. april 2007 Jeg er også veldig positivt overrasket over Lidl bleiene! Så billige og defungerer kjempebra på min sønn. Han er tørr og har ikke fått noen rød stump.Men de skulle hatt trusebleier også ja..
mamamaria Skrevet 23. april 2007 #13 Skrevet 23. april 2007 100% enig! Lidlbleiene er best for vår gutt også! Har til mine 2 andre alltid brukt Libero (begge 2 fikk utslett av Pampers) og var fornøyd (da hadde vi ikke Lidl i området ennå). Kjøpte Lidlbleier siden de er billige og ville teste dem og de var over all forventning altså! Da jeg var tom en dag og ikke hadde anledning til å kjøre til Lidl, kjøpte jeg en pakke Libero bleier og merket da tydelig forskjell! Gutten var mye våtere enn med Lidlbleiene, Libero virket mye tyngre enn Lidlbleiene pleier å være etter natten f.eks. Etter kun en natt merket jeg at rompa begynte å bli litt rød (selv om han før ikke hadde fått noe særlig utslett av Liberobleier - rompa er vel blitt bortskjemt etterhvert med Lidlbleiene.. hehe) Var veldig glad da jeg hadde vært turen innom Lidl igjen, så var han mye tørrere etter natten! Men merkelig at barna reagerer så forskjellige! Hører at mange er fornøyd med Pampers, mens alle mine barn har fått Pamper-utslett, og andre fikk utslett igjen av Libero eller Lidl. Jaja... vi er jo alle mennesker og alle er forskjellige! Men for oss er Lidl topp!
Skal bli Mamma - igjen ! Skrevet 24. april 2007 #14 Skrevet 24. april 2007 Mæ si meg enig at Lidl er best, iallefall for vår datter. Vi har prøvd annet og, men det har ikke vært noen spesielle som har falt i smak. Disse er supre. Har ikke sett de i "up-and-go" versjon desverre ..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #15 Skrevet 28. april 2007 Jeg bruker alle typer bleier og merker ikke noe forskjell på lillegutt. Vasker han alltid godt og lar han lufttørke og smører med sebamed stellekrem. Nå har vi prøvd libre, pampers og lidl og de er jo så og si identiske i størrelse 3 som vi bruker. JEg er veldig flink til å la han ligge i bare nettoen mye og lar han ikke ligge lenge med våt bleie- det er jo våte bleier som er årsak til det meste av sårheten. JEg ser på prisen når jeg skal ha bleie. kjøpte billige pampers 2 på rema, libro på kiwi og lidel som er utrolig billig.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #16 Skrevet 28. april 2007 Vask ungen godt med bare vann og bruk ikke masse ulike kremer og såper og oljer så unngår du utslett. er ikke bleiene det kommer. God til å stelle ungen (med bare vann og ofte nok) = ingen utslett. Tørr unge får ikke utslett av bleie men kremer og fukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå