Gå til innhold

Lillestrøm (-omegn) +/- 30 år Fødselsoversikt samt påmelding til treff 15. februar

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

Lillestrømgjengen har vokst seg ganske stor og det popper ut unger i hytt og pine (føles hvertfall sånn..siden jeg ikke er i mål selv enda..hi). Tenkte vi kunne lage en fødselsoversikt, så kan alle se og holde seg oppdatert.

Jeg lovte at det ikke ble flere treff før etter jeg har født, men mulig jeg poster et treff litt fram i tid (2-3 uker)..må ha noe å se fram til. Da MÅ huleboeren min også ha kommet seg ut av redet.. Er nesten så jeg ikke tør lese tekstmeldinger om dagen i frykt for at enda flere av dere har født før meg. Det popper inn meldinger nesten daglig om at den ene og den andre har født.

...og for ikke å snakke om all snikingen i køen!

Foreslår nytt treff på Barista i Strømmen torsdag 15. februar kl.12:00

Fødeselsoversikten bør (minimum) inneholde:

- fødselsdato

- vekt og lenge

- navn på nurket

..og legg igjen en melding om du kommer på treffet eller ikke..

Hilsen

Fortsetter under...

Iselin79 gravid med mirakel, nytt nick Iselin79 og lillevenn:

Gabriel kom 16 desember, 2273 gram, 47 lang, 35 cm hodeomkrets.

Jeg kommer helt sikkert på treffet..:D

Heisann!

Jeg kommer på treffet jeg!

Oscar Mathias ble født 30.12.2006. Han veide 3400 og var 48 cm.

Gleder meg masse til dette treffet for da burde det være en del barnevogner der thihi. Stakkars damer på barista det blir jo helt stapp fullt.. Hihihi.

Regner med at det blir oppdatert her når noen har født, for da slipper man å lete etter det på termin klubber og 3 trimester!!!

Sees på treff og lykke masse til dere som ikke har født enda!!!!

klemmer fra meg og nurket

Hei hei.

Noen timer etter sist treff på mandag kom Sille Johanne til verden tirsdag kl 06.53. Hun var 3560 gr og 51 cm lang.

Sover og spiser, puppene strutter , det er vondt.

Ser dere nok den 15.

Klem fra Maiken og Sille Johane.

Annonse

Hei! Satser på å våge oss ut den 15. Vi må vel holde oss i heimen om det fortsetter å være så kaldt, men krysser fingrene for at det i alle fall holder seg under 10 kalde.

Hannah kom til verden med keisersnitt mandag 8.januar kl. 10.41. Hun var 3010gr. og lengde fra hode til rompe var 32cm (vi har ikke fått målt ordentlig lengde pga. seteleie).

Gleder meg til å se gamle treffvenner igjen og å møte nye!

Klem fra

Hei alle sammen. Nå har jeg sneket litt, men gjorde det ikke med vilje!!!

Jeg fødte 27.01.07 kl 05.20.

Da kom prinsen min Deniz Leander

Han veide 3325gram og 48cm lang.

Vi ses på treff, hvis alt er som det skal være.

Deilig å ha kommet hjem.

Hei og takk for sist!

Kanskje jeg også kommer med lillegutten i barnevogn. Krysser fingrene. Termin er 4. februar.

PS! Gratulerer så mye til mamma igjen i januar. Kos deg masse med lille jenta.

Hei jenter!!!

En liten oppdatering: Hege (Magica fra Tryll) fødte en nydelig sønn kl 00.17 31.01.2007.... Han veide 3395 gram og var 52 cm..

Lillestrøm gjengen gratulerer så masse masse...

Klemmer

Annonse

Hei.

Jammen kom ikke jeg også i mål, gitt.

Vitale mål har Arwen allerede lagt ut og de stemmer. Knøttet ble til slutt tatt med keisersnitt (31.01.) og har fått navnet Elias!!!

Vi kommer på treffet !

Gleder oss til å treffe de andre små nurkene..!

Hei..

Det blir nok med forbehold om jeg kommer for Oscar Mathias er syk. Vi skal på 6 ukers kontroll etterpå så da finner vel vi ut mer om hva det er som plager han. Sukk har sovet tre timer i natt og det er ikke sammenhengende ellers har han skreket mer eller mindre. Ett stk sliten mor åh ja....... Oppdaterer senere.

Klemmer

Hei.

Jeg har fikk verdens beste bursdagsgave, lørdag 03.02.07!

På selveste bursdagen min fødte jeg vår vakre Ella!

Hun kom 13 dager etter terminen, da veide hun 3970g og var 53cm lang. Ingen baby under gjennomsnittet som vi fikk beskjed om på UL dagen i forveien.

Vi har tenkt til å komme på treffet på torsdag (etter at Arwen informerte meg om at det ikke var onsdag som jeg trodde - ammetåke...)

Stooor klem fra

ÆSJ!! Det ser ikke ut som om vi får kommet på treff denne gangen heller!!! :-(( Fikk beskjed i går om besøk fra Bergen, og siden de bare er her fra torsdag til søndag og må styre fælt for å gjøre om på planene sine om jeg ikke kan ta i mot besøk på torsdag... *pust*, ja, så synes jeg at jeg får holde meg i heimen.

Håper virkelig det blir et nytt treff om ikke så altfor lenge! Nå VIL jeg på treff! WÆÆÆÆÆÆÆÆ!!

Ha det fint da, jenter.. og bebisser! (*snufs*)

Jeg må også avlyse desverre. Oscar er og har vært syk siden søndag. Buhu... Han har feber på som regel over 39 stakkars. Uff nå begynner vi å bli slitne gitt. Som HMS sier håper det ikke blir lenge til neste treff, har veldig lyst å se knøttene deres!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...